Wednesday, March 21, 2012

Cara Mengatasi Insomnia

Assalamualaikum w.b.t

so, kepada yang sukar nak tidur malam mungkin boleh cuba amalkan cara-cara kat atas. kalau dah amal, tetap tak jalan, kena on ubat tidur la gamaknya. hehe. good night!

9 comments:

pha is said... [Reply to comment]

ubat tidur dalam psycotropoic drug kan? ubat terkawal, kalau tak silap.. hehhe

najihah sahami said... [Reply to comment]

pha is :

yup...ubat DD. mcm alprazolam apa semua tu lah..:)

HeNRieTTa JoSe said... [Reply to comment]

Salam perkenalan....trima kasih atas perkongsian ilmu....alhamdulillah...kini rietta xde lagi masalah tdo....huhuhu...rietta amalkan minum segelas susu sebelum tdo...dan tutup semua lampu....

adan said... [Reply to comment]

tambah sikit.. dengar zikir pun boleh tertidur tau.. mendayu-dayu..

LadyBird said... [Reply to comment]

insya-Allah

Aida Omar said... [Reply to comment]

petua yang 100% mujarab.. lagi2 kalau bersukan di siang harinya gerenti pukul 8 dah boleh zzzzzz.. hihi

Woofer Storm said... [Reply to comment]

mcm mana nak tdo kalau asyik ingat najihah je,jihah je tak pena ingat kita..sedih !!!

~Domicum 7.5 kan ada?on je la^^

Hanie Dew said... [Reply to comment]

ahahaha..aku takleh tido dlm gelap.kompem mata tebuntang takleh tido.

fakta saintifik kata makan pisang bole buat kita tidur, aku pun tak tau. cube la.

semutsengal said... [Reply to comment]

Err,


kalau banyak fikir, mmg lah susah nak tdur.