Sunday, March 4, 2012

Tiket FREE ke KOREA!

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ni Mish bawak berita gembira kepada peminat-peminat korea sekalian. Tak kisahla korang minat pelakon korea, atau penyanyi korea sekalipun. Pasti korang teringinnnn sangat nak ke Korea kan? Mudah je.
Ni la berita gembira yang Mish nak sampaikan. Bos Mish telah bersedia untuk sponsor tiket ke Korea. means, tiket pergi balik je la. Untuk penginapan dan makanan semua sendiri punya poket. Ada yang start meleleh air liur nak grab tiket ni?

Mudah je. korang kena habiskan ubat ni dalam satu masa. Sekaligus ye. Then, sepantas kilat bos Mish akan bagi tiket free. *smile*

Korang tau ke ubat apa tu?haha. tu ubat PSY lah. Ubat nak bagi patient tenang. Untuk mereka yang ada psychotic disorder la. Nice kan kaler ubat ni. biru nasik kerabu tu. makan ngan ulam perghh kena. Haha. sanggup ke korang nak makan 120 biji ubat tu? silap-silap bukan tiket ke Korea yang korang dapat, tapi tiket ke kubur.

Psst~
Bos bagi Mish tawaran tu masa Mish duk packing ubat ni. hampehhh toi!

12 comments:

nuruashia said... [Reply to comment]

cehhhhhh...hampesss...bru ingt nk td :P

pha is said... [Reply to comment]

ceh.. ingatkan bos suruh buat BE study dulu, baru dapat tiket... masuk akal la jugak.. hehehe

Zahirah Dzulkifli said... [Reply to comment]

Hahaha. Pun boleh. Jauh melancong dah dengan ubat tu

diana said... [Reply to comment]

terima je la mish..bukan senang nak dapat pi korea..ekekekek

Aida Omar said... [Reply to comment]

lol~ hahaha... kalau telan gamaknya korea pun xde la gelap dunia.

kaioax said... [Reply to comment]

angah nak.... ini serius!! :)
wonderpet...........

FasiHaH SupiaN said... [Reply to comment]

saba je la kamnnnnn huhu

semutsengal said... [Reply to comment]

g kubur pun ok jugak kan.



HAAHHAHAHAHAHAHAH

YOUsoF said... [Reply to comment]

Baru ingat nak cuba².. Nak hadiahkan tiket tu ke orang lain.. Tapi tiba² rasa hampa.. ;P


Tu namanya bos Mish gurau kasar tanda sayang kepada pekerja.. hehehe

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Err, Shag sanggup kot ? Nak jumpa Bingu TOP. HAHA :D

misyamissyou said... [Reply to comment]

hahaha! giloss ermm psychotic disorder...mcm memerli di situ

Wanie said... [Reply to comment]

hahaha..x ikhlas la bos mish..kang telan sume pil tu masuk wad mental trus..