Wednesday, March 14, 2012

Diet Cara Rasulullah s.a.w.

10 comments:

laskar pelangi said... [Reply to comment]

alahai...xleh makan buah ngan susu? dah la suka makan koktel =(

cik ika said... [Reply to comment]

Mr AR post kt wall ika sal ni..:)

Innanie | Ariffin said... [Reply to comment]

jiha, terima kasih atas perkongsian ni. mmg inilah diet terbaik kan... perasan tak semuanya dah diubah pihak musuh islam. yang cuba menjauhkan islam dari sunah rasul cthnya makan buah sebelum makan nasi. tp dorang tukar jadikan buat tu as dessert... kita yg tak tahu ni, ikut je kan...

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Nampak tidur sejam lepas lunch tu je. Hehe :P

Mish sayam. Susu tu macam mana definisi dia. Air bersusu ke makanan tenusu ke :D

Kira Kekuri said... [Reply to comment]

mak aiii, terasa aku bab makan tengah malam tuh. sob2 =(
#insyaAllah time cuti ni nak amalkan la. hehehe ;D

semutsengal said... [Reply to comment]

biasa orang tidur 345 jam lepas makan. Err, aku ? hihihih.

| NURUASHIA | said... [Reply to comment]

nice mish....
nk tiruuu laaa

Telor Power said... [Reply to comment]

bagus boleh dijadikan rujakan la

chemay said... [Reply to comment]

selalu orang ptuih ajar.
pencuci mulut lepas makan.
padahal kena makan buah dulu.
ishh

Umi Anaan said... [Reply to comment]

saye ni memang selalu tinggal makan malam. lebih2 lagi kalau duduk hostel. jimat duit la katakan. tapi kalau dekat rumah memang tak pernah tinggal lah.