Thursday, August 12, 2010

Aku Kena Tipu!!

Kucoba memahami tempatku berlabuh
Terdampar dikeruhnya satu sisi dunia
Hadir di muka bumi tak tersaji indah
Kuingin rasakan cinta...
Lusuh lalu tercipta mendekap diriku
Hanya usang sahaja kudamba Kirana
Ratapan mulai usang, nur yang kumohon
Kuingin rasakan cinta..
Manis seperti mereka...
Ayah bunda tercinta satu yang tersisa
Mengapa kau tiupkan nafasku ke dunia
Hidup tak kusesali mungkin kutangisi
Kuingin rasakan cinta...
Peluhkupun mengering menanti jawaban
Tak akan pernah usai cintaku padamu
Hanya kata yang lugas yang kini tercipta
Kuingin rasakan cinta...
S'makin jauh kumelangkah
S'makin perih jejak langkahku
Harikupun semakin sombong
Meski hidup terus berjalan.... terus berjalan
Kirana jamah aku jamahlah rinduku
Hanya wangi terurai yang dapat kucumbu
Ayah bunda tercinta satu yang tersisa
Mengapa kau tiupkan nafasku ke dunia
Hidup tak kusesali mungkin kutangisi
Kuingin rasakan cinta
Manis seperti mereka
Tulus seperti adanya
Suci seperti dirimu
Ingin rasakan cintamu
Kirana jamah aku jamahlah rinduku
Tak akan pernah usai cintaku padamu
Hanya kata yang lugas yang kini tersisa
Kuingin rasakan cinta......

aish~ korang pernah dengar ke lagu ni?? yezzaaa...mesti ramai xtau kan..hehehe eh~ada yang tau ke??adesss... pehal ntah Mish ni...merapu... ehem2..ni bukan merapu la dear....
tapi betapa aku teringin sangat memaklumkan...
bahawa...aku, si hati keras dan percaya pada perkara yang benar sahaja telah...
tertipu....
oleh.....

kredit to her fb....(gambar curik)

o yeahh...this is the bad girl..nama comel die amila syamim..dan diburukkan dengan panggilan milo @ lo..cz shortname die adalah mila...ok, pendekkan citer..

mase form 5 dulu...di sebuah sekolah teknik yang agak gah la...aku ditakdirkan hidup bersama beliau..sebilik!!pastu mase tu kire cam tambah kamceng r..cz kitorang 1 aliran...kelas lak sebelah menyebelah jer...


kat hostel, mase time aku tu..Ustazah Misya jd warden
waa..jahat tetap ada..nama ustazah ditukarkan....dose2 handphone @ ringkasnya hp xdibenarkan sama sekali..

tapi Mila nih...korang tgk mata die pun dah tau..keras jiwa nya..
konon la...hp tetap bawak..xbleh pisah boss...cm aur ngan tebing...


lalu, lam hp die tu ada la satu lagu. tajuk ngan penyanyi die xsilap kat hp die tulis unknown..lagu tu memang masyuk habis r..sore mamat penyanyi tu lak memukau giler dehh....aku terwonder2 la jugak..sape gerangan penyanyi..

pastu time tu mila ada admire kat sorang budak kat umah die..kire jiran die lol...muda setahun dari kami..
cewaahh..sedar diri...seriesli die cakap kat aku, budak tu nyanyi...

aku time tu dalam kesucian tanpa dibius la...percaya la bulat-bulat..xtau la mila bagi aku makan ubat pe..b4 ni aku xde nye nak percaya bulat-bulat kata orang nih..lebih-lebih lagi melibatkan perkara sebesar ni...hisy~

aku termakan idea jahat+kotornya tu sampailah kami sama-sama menjejakkan kaki, kepala dan badan sekali
perasaan turut dibawa ke Politeknik di sebuah pekan yang xasing....time tu baru la die bagitau..yang penyanyi tu sebenarnya Dewa 19...dan tajuk lagu adalah Kirana...

biadap lor mila!!!
dush2x...

kejinya mila menipu dan memalukan aku...

warning !!!
jangan tiru aksi mila k...
kalau rasa nak makan lempeng hangit kat lengan aku kena atas pale u olls try lol...
haipp~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.nape leh kuar citer ni ek??

hehe..cz tadi..c milo yang kuang asam boi tu posted smthing kat wall fb aku..dat is lyric lagu td lol...tu yang aku gelak sorang2..hee~
Miz u Mila~~~~~~




3 comments:

Yann said... [Reply to comment]

yann suka gak lagu Kirana tu. hehe. sedap didengar. siannye mish kena tipu. hihi. :D

najihah sahami said... [Reply to comment]

huhu...tu lar...zalim jerk c milo tuh..
hehehe...

aah..lagu die slow je...xtrlalu jiwang..xtrlalu ganas..kan??

Unknown said... [Reply to comment]

hahahaha klakar laa..cian mishhh...