Wednesday, August 18, 2010

Nafsu Makan Aku

salam..erm, akhir nih selera makan aku asek down jerk..
mungkin sebab demam..batuk pun still bersisa..xtau dh nk mam ubat pe lagik...
haisy~xsuke..

bila hilang selera makan..hilang sudaa berat badan..
kurang nikmat hidup bila tgk makanan super sedap pun nampak cam makanan cap seposen hangit jerk..

hari ni genaplah 8 Ramadhan..
dengan itu, cukupla 8 hari berturut aku berbuka dengan Nasi Air a.k.a bubur ngn sup.
busaannnn!!!

tapi asal g bazar je, knpem selera a.k.a aku xtersntuh pun tengok lauk or mende lain..haisy~
tulun la aku.....
:(

8 comments:

DuniakuAbstrak said... [Reply to comment]

ok la..kalau tak nnt berbakul2 mkanan d beli..da mmbazir..try la mkn supplemen..=)

wanie said... [Reply to comment]

meh la dtg uma wani..tu tndanye najihah nk kne suap ngn wani tu..ekekekeke :P

♥xaturen♥ said... [Reply to comment]

salam ramadhan,..

;p
sabar lah kalau demam tu,..
itu pun dugaan juga,..

misyamissyou said... [Reply to comment]

cepat sembuh ye!

najihah sahami said... [Reply to comment]

dunaikuabstrak : waa..kalau makan supplemen t makan overdos lak..haisy~~susah tol kan??hehe

wanie : btol ke ni??xpe la...t wanie suap gune kaki..mati la najihah..

♥xaturen♥ : hurm..tau xpe..ngh kmpul kesabaran la nih..hehe

Miss Annaz said... [Reply to comment]

time nie la nk slim..

Mawar_berduri said... [Reply to comment]

Salam,

Siannya dia....makan ubat k...semoga cepat sembuh...memang tak best kalau tak de selera makan ...

Kak Anie said... [Reply to comment]

Salam Najihah...bila tekak rasa tak sedap...badan pun kurang sehat...masakan yang sedap pun tak sedap rasa nya...

Takpelah...insyaallah akan beransur sembuh nanti...