Friday, August 27, 2010

Dah Malas Dah Jatuh...padan muka...

salam...
erk..masih bersambut ke salam aku??ada yang rindu ke nak datang jenguk-jenguk blog picisan tepi jalan macam aku punye nih??ish~dah hampir seminggu aku tinggal...lame tu...

cian blog aku..atap blog pun da bocor2...dindingnye berlobang-lobang..dimakan anai-anai barangkali..lantai nye pulak...masya Allah....reput...ish..teruk sangat keadaan rupa blog aku..xde orang tolong jagekan ke??uwaa.....

xpe2..now i'm back here..aku nak betulkan balik blog aku ni..nak tampal mana yang bocor..nak ganti mane yang reput dan berlubang tu..ish...makan mase nih..hehehe...

pada u olls yang berkunjung tapi xdapat balasan tu, t aku cuba balas k cayang...hehehe....

dan akibat kemalasan dan perkara xdapat nak dielakkan.....uhuk2..trafik aku dah down..down..down..down...giler punye down korang tau...penat-penat aku nak up kan..alih-alih jadi gnie...tp seb bek Mr. Nuff tambah satu lagi BE kat aku..thanx dear..hehehe...

ok..bersedia untuk ayat skema..berikut adalah bukti Trafik bagi blog jalanan ini menurun...sape lagi yang malas..ini akibatnya...padan muke ekau..kah2...



nape lame xon??erk...

xyah jawab pun xpe..cz xde yang nak tau...hahahaha....

miss u guys...!

4 comments:

Azmi said... [Reply to comment]

wah3..
trafic down pun masih lagi dpt be..ok la tu...
syukur ler...hehe...
kkitorang ni trafic bnyk pun *bnyk ke??
tak dpt2 be...

najihah sahami said... [Reply to comment]

hak3...nuff memang baik ati kan??keh2...

alar..azmi punye BE da belambak2...xpela...hehe..t kite share ek...

paan sabri said... [Reply to comment]

ni trafik kurang2 50 juta lemon nih.. haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

paan : hoho..paan my dear....kalo trafik sy banyk tu...xde nak susah kalau down...ni masalah xramai la kena susah nih...

hehehe