Friday, August 13, 2010

Thanx To Blogger Zaer~

sape tuh??hak2....dah2..xyah nak wonder2...meh klik cnie kalau korang nak tau sangat tuannya k..

well..ekceli, nape aku beria nak berthanx to him ek??
hehehe..
no skandal allowed k..mati aku kena kejar ngan bini die...aduss!!

semalam aku ada konpius sal Mr Nuff aku, then aku geram + xtahan + serabut +tertekan= aku rase aku kena carik somebody yg pro bab Mr Nuff nih..then..sambil2 BW tu, aku terserempak lar ngan Inchik Zaer nih..kebetulan latest n3 die time tu sal Perjalanan Nuffnang Zaer...

wahh~cepat..xyh nak belek n3 orang satu persatu,...tau2 je aku ngah mencari perkataan Nuff tu..

aku pun ngan muka kue lepat 50 sen sebijik pun tulis panjang2 kat wall die ececeh~cam pesbuk plop...lantak r..aku cter r sal masalah aku, then, dapat sambutan~yippie!!

die sudi ajar aku, kot YM...maunye nak citer panjang lebar kat Shoutmix jek...ish~

cian die...2,3 pagi duk terang sal mende yang simple bagi die tapi very2 hard to me lol..seb bek otak aku cpt kecap
catch up lagi...so, paham la aku skang...

ok..tujuan aku wat n3 nih??
hak2..jangan sangsi, jangan keliru..aku jz ikut apa yang mak aku cakap jerk..orang berbudi kta berbahasa...lagipun ni salah satu nak bodek Inchik Zaer tu, bia die kasi extra info lagik...hahaah..

btw,thanx to Zaer~~~~

0 comments: