Sunday, August 21, 2011

Akibat terlalu MEMERUK.


Baca baik-baik tajuk entry tu okeh. Bukan Mish jadi beruk or what. Tapi MEMERUK ok. Means, lama sangat duk kat tempat yang terceruk la lebih kurang maksudnya. Hehe. Memandai je kan. Kalau bukak kamus dewan konpem tak de perkataan ni. Kamus dewan tu tak update lagi. Haha.


Sekejap je masa berlalu. Lip lap lip lap dah nak sebulan dah Mish keje. Minggu depan genapla sebulan Mish kerja. Dan bersamaan sebulan jugaklah Mish terceruk memeruk kat sini. Sekali sekala je berderap ke Bahau atau Senawang. Tapi apalah sangat.


Sampaikan cerita baru kat pawagam pun Mish tak tau cerita apa yang hot skang. Rindu giler kat panggung wayang. Sob sob. Padahal dulu Mish la hantu wayang. Culture shock kejap duk cnie. Tapi tak pe la. Boleh save duit. Hehe.


Untung jugak Mish duk tempat yang terceruk dan buat Mish memeruk macam ni. Tempat ni kalau nak cari kedai makan memang susah. Sampaikan kalau nak makan sedap sikit, kami kena makan kat Simpang Durian di Jelebu sana. Setengah jam je pun. Tapi macam tak berbaloi kan. Sekali sekala boleh la. Tapi kalau kerap sangat. Mampuihhh la wey. Haha. So, kebaikan yang Mish dapat is, Mish makin pandai memasak. Haha. Main bantai je. tapi lulus la setakat nak bela perut suami sorang. Hehehe.


Kesimpulannya, meh la memeruk beramai-ramai dengan ai di Simpang Pelangai..hehe.

14 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said... [Reply to comment]

egt kan mish memberuk tadi,.ha3

laskar pelangi said... [Reply to comment]

wahhhhh! pandai dah la masak yeee;) baguslah leh kawen cepat auwww..nanti ajak pelangi ehhh~





#nak duit raya ekk

Freaky said... [Reply to comment]

memeruk bagus juga kerana duit x banyak habis g shoping atau tgk wayang :D

apik pehe said... [Reply to comment]

memeruk??
budak ni memang nk kena pok..

muhamad hanif said... [Reply to comment]

jum kita ber"ceruk" bersama ?!



AHAHHAHAHAHAHAH

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

ahahahha..yke?? kalo dh lulus tu. kire bleh dh slow2 antar kad wedding ahahha :P

alif haris said... [Reply to comment]

kesian mish ..
skrg dah tak jadi hantu wayang lg .. haha

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

ok jom memeruk sama2 sampai lebam...muahaha

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

wahhh da boleh sve duit buat kawen tu.. ye la, masak pon da pandai kan. haha

iPai said... [Reply to comment]

senawang ? eh dekat ke jauh tuh .. awat tak bgtau, nanti leh bawa mish pg tunjuk jalan pg wayang .. ahaha

iPai said... [Reply to comment]

lupa plak

p/s: umah saya kat senawang laa

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

uik??jd org sempadan n9 dh ni..haha...
makin pandai masak??tersedak i yunk..haha

YOUsoF said... [Reply to comment]

Ok jugak ni sebab Usop pun teringin jugak jadi pemasak (tukang masak yang bagus) ;D



Senang simpan duit, moga cepat lah naik pelamin........ hehee

Wanie said... [Reply to comment]

mish! untung jugak dok memeruk ni..duit tak kuar laju kan..:)