Monday, August 15, 2011

Dengar Radio Pun Boleh Makan Hati, jom boikot radio!!!

salam ramadhan yang ke 15 hari ni.

wah wah wahhhhh!! pejam celik pejam celik dah 15 hari kita puasa. wow!! rasa macam hebat giler dapat berpuasa 15 hari. hik hik. tak sangka kan. cepat je masa berlalu. dan lagi 15 hari nak raya. hehe. tu la pointnya. dah nak raya. yeay!!

loncat-loncat sambil kepak-kepak tangan. yeay yeay nak raya!

cakap pasal radio pulak. sebab tajuk tu pasal radio kan. siapa yang dengar mp3 tak dengar radio tak payah nak eksaited sangat ok. haha. mulai hari ni, semua radio akan mula putar lagu raya. sila baca sekali lagi. semua radio akan mula putar lagu raya. omaigot!

sedeyhhh bangat gue..T_T

rasa macam nak bakor je stesen radio tu. tak reti langsung nak menjaga hati dan perantauan anak merantau macam ai nih. berdagang kat tempat orang. so sad.....jom pakat lap hingus.

hati jantung pedal limpa semua pakat tak sabar nak balik kampung. sob sob.

26 comments:

iPai said... [Reply to comment]

betul laa jihah .. td ibu saya buka radio era, dah pasang lagu raya .. WTH (wat the heck) puasa tak abes lg .. 10 hari last pon tak masuk lg, nak raya ..

hee, keje baik2 mish !! nak ubat kenyang satu !!

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

uishhh..terase i wat post dgr radio sbb lagu raye..hihi
jom la dgr lagu raye yunk..hikhik

psstt: n.week maybe i kne g kemaman outstation..hihi..i balikkn tuk u ek..

cheqwa said... [Reply to comment]

kan kan...sayu ja dengar lagu raya bila diri kat perantauan :'(

CiK QiQi said... [Reply to comment]

ok la tu mish..bru smgt nk raye.ehhehe

Amy Syaquena said... [Reply to comment]

Saya x pasang radio lagi tadi dok sibuk cengar kat you tube , hati berkobar2 nak balik kampung huhu..

HaiDa HiDa said... [Reply to comment]

hehee, sabar2..
sama la kita ni..
tapi apa kan daya, dah time dia kan..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

hehe..dulu akak pun camtu mish.ingat lagi masa kat uitm jengka,org len sambut posa blk kampung..kami kat pahang mana dpt cuti 1 ramadhan cam johor..mengalir2 air mata dgr lagu dendang perantau.selamat tak pecah radio tu..haha

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

heheheh..sabar2 ye mish..jgn dgr radio ahahah..dgr tyme nk tnggu bukak pose jep tau :P

nurul asyikin(kak chik) said... [Reply to comment]

sabar2,,,nie pun duk layan lagu raya,,nk balik kg,ho hoh hoho balik kg,,

alif haris said... [Reply to comment]

hahahaha :D
sabo mish sabo ..
jgn bakor dia .. dia tak bersalah ..:D

YOUsoF said... [Reply to comment]

Heheh apalah nasib radio SONY tu, nyaris² dibakar.. ;D



Tu la, kerap sangat siarkan lagu raya, kan lebih elok siarkan lagu kerohanian, nayid dulu.. Sehari nak raya baru siarkan lagu raya tanpa henti...

muhamad hanif said... [Reply to comment]

wahahaha,

kesian kau, kita bako je.,.kita bako..!



lalalalalala.

kiwi said... [Reply to comment]

hihi..kite bakor aje..sme la..skrg ni x sbr nk blik rumh..huhu..lmbtnye rse

M a W a D D a H said... [Reply to comment]

sabar mish...hehe...xlame dah tu nk blik kg...2minggu jer lagi...

selamat berpuasa mish...:)

Hana Soffelia said... [Reply to comment]

sama. Naik je kete tadi nk g opis, dh dgr lagu raya. Sebak rasanya, xjmpa family lg sejak ramadan ni, gara2 save cuti mau khwn. uhuk T_T

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

balik raya x?? haha

Wanie said... [Reply to comment]

hehe..seronok la putar agu raya..tak payah nak tacing snagat mish..nanti raya balik kan..hehe

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

dah nak raya mesti semua stesyen radio putar lagu raya...yuhuuuu..woooo oo balik kampung..wohooooo balik kampung..hehehe

where said... [Reply to comment]

jangan bako..
ku bukak redio waktu nk bebuke aje..
so selamat bebuke..ekeke

Fad said... [Reply to comment]

alolo...siannya..hehe..oit..bila nak blanje akk mkn sotong celup tepung ni..hehe

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

woot woot! jgnkan yg diperantauan. yg ddk umah nenek yg sejengkal je dgn umah sndr pun raso sodih bona bile dgr lagu raya mish.. wuwuwuuwu....~

si para para said... [Reply to comment]

sabo la ye..hehe

apik pehe said... [Reply to comment]

hak ah..hati jantung limpa paru2 semua nk balik kan..pastu tinggal la kepala kat situ..hehehe

syrupmasin said... [Reply to comment]

haha..naseb puase dekat rumah ta de lah rase sedeh :P

Bulan said... [Reply to comment]

ala yunk.jap je lg.seminggu je.sabar ek

laskar pelangi said... [Reply to comment]

mish sayam..sabor jela..ek3.macam lah tak balik raya..werks!