Monday, August 29, 2011

Shopping Yang MenCUAIkan

dah tak lama nak sambut raya kan. raya tahun ni baru je semangat nak raya kaw-kaw mwmandangkan tahun ni baju raya agak meriah. agak teruja la jugak. boleh la mengujakan sekadar menutup kesedihan di hati.

tapi..

tadi, dapat satu berita malang. terus je mood beraya satu famili ke laot. hampeh. terus tak semangat nak raya.

okeh. abaikan kisah spoil tu.

tadi mish gi shopping buat terakhir kali. konon nak beli la selipar raya sepasang. masuk je bandar ganu. hampeh. dah macam masuk bandar KL. sesak walnakmampus wes. apesal la semua suka sangat pergi shopping last minit. aiyaa. haha. padahal kena kat diri sendiri.

tengah-tengah syok shopping. boleh pulak tertinggal barang dekat simpan barang dekat satu supermarket tu. ish. lalai betul la. dapat je barang penuh kat tangan terus lupa nak tuntut kat kaunter tinggal barang. hampeh. kalau dia bagi bawak masuk je barang tu kan senang. tak de tinggal barang ke hape. 

naseb baik selipar raya adik-adik je. kalau barang Mish. auww! meleleh air liur raya. haha. tapi tadi dah suruh kawan Mish gi tuntut barang tu. gi tuntut dengan tak bawak kad nombor barang tu. kena la denda 5 hengget. 

okey, tu je nak update. nak sambung mood di tengah laott..!

12 comments:

muhamad hanif said... [Reply to comment]

waahh !

semangat raya, smpai selipa pun harus edisi raya punya.



kahkahkahkah.

alif haris said... [Reply to comment]

hehe kesian mish terlupa .. tu la .. lenkali nk shopping ajak bf :D

Arif Aiman said... [Reply to comment]

=.=''

btw,,, selamat raya .. dan selamat menggemukkan diri XD

*sy tau sy tak bt salah pe pun,, jd,, kne mntak maaf tak XD

maaf zahir sahaja,, batin sy tak kacau.. lalala XD

Hana Soffelia said... [Reply to comment]

Nsb baik bukan selipar Mish yg tertinggal ye. :-p

hahaha

Sian kat adik2.. hehehe

Bulan said... [Reply to comment]

i pun same la...beli barang smlm tertinggal dinamo.maklum la dinamo xde kaitan ngan raya kan jd x penting sgt :p

emieysandra said... [Reply to comment]

ololo..apsal dok tgh laut nih, ehehe..emiey pnah gak t'tinggal brg cmtu..mmg cuai r, xpi tuntut pun, spsang tudung lak tuu =.='

apik pehe said... [Reply to comment]

ehhh..cepat bagitau...apik nk dengar ni...

haishh..tu la..tinggal lagi..haishh

dayang said... [Reply to comment]

nak amik kesempatan ni,
selamat hari raya mish!
maaf zahir dan batin.. :)

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

o men! ganu katne tuh? saya nak g pulau kambing..huhuhuuhuh

syrupmasin said... [Reply to comment]

haha..tu la excited sgt smpai terlupe :P

Wanie said... [Reply to comment]

shopping katne tu mish?macam kt mydin pun xleh bwak masuk barang kn..huhu..

chemay said... [Reply to comment]

semangat sangat nak raya punya pasal.
hehe

selamat hari raya mishhh
<3