Monday, December 26, 2011

Jadi yang SEDANG-SEDANG saja..

ohoho ohaha.. hahh..hambek kau. dah macam lagu harimau malaya yedak?? lagu yang macam berantu tu sikit. sape tau memang kelasss lah. kelass la sangat. ehee..

nah...intro punya sempoi..hambekk ayat kat gambo tu. pedas meh? tak payah nak pedas sangat kalau terasa tu okeh. haha. kadang-kadang cakap lembut pun tak dak gunaaa. kan?

moralnya, berusaha unruk menjadi lebih baik tu bagus. tapi jangan buat-buat baik. apa guna kita nasihat orang, tapi diri sendiri hancuss. ingat, kita tak boleh mengubah orang lain kalau diri sendiri pun kita tak mampu nak ubah. adios!

20 comments:

Apik Pehe said... [Reply to comment]

aihhhh...kenapa ni?ada paper yang berlaku ker?

bunga ader je ni tengah siram..hehe

diana said... [Reply to comment]

elak kan dari bergaul dengan orang macam ni.takut dia tikam kita ja nanti..

emieysandra said... [Reply to comment]

betol tu mish sayam!

Solihahazahar said... [Reply to comment]

sokoooong sangattt!

wanie said... [Reply to comment]

macam talam berjuta muka
buat seri muka campur cuka lagi bagus!

#mengarut
alat untuk mancungkan hidung
http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/jom-mancungkan-hidung.html

chemay said... [Reply to comment]

benci orang kaki ampu.
bajet diri baik sangat.
phuihhh!
:P

kyoshi_sousuke said... [Reply to comment]

jdi dh skit2..hehe

cik miera said... [Reply to comment]

hoho.. betul.. jgn nk hipokrit sgt kan..

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

betul tuuu mish..nuru sokong :)

Kira Kekuri said... [Reply to comment]

betol~ kat fb bnyak org mcm nih. eheh

ezzyra said... [Reply to comment]

pedasnya...haha...

Tea said... [Reply to comment]

manusia yg normal pasti akan tunjuk baik jer....

Woofer Storm said... [Reply to comment]

datang2 jihah dah kutuk..grrrrrrrrr

cik anum said... [Reply to comment]

betul2 ~

comei kartun :)

sarah mohamad said... [Reply to comment]

Memang ramai gini. Depan2 tunjuk baik belakang jadi taik. ishh! Mintak dijauhkan dengan orang macam ni.

eRza farEeha said... [Reply to comment]

sempoi habaq ang..entry ang ni...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

purak2 baik ya?gituw ke?..hehe

LadyBird said... [Reply to comment]

sabo2..

YOUsoF said... [Reply to comment]

Yang sedang2 saja.. Orang lain mungkin kita boleh tipu, tapi tak mungkin kita boleh tipu diri sendiri..


Yang penting jangan pernah rasa diri kita dah cukup bagus, sentiasa muhasabah diri, itu yang terbaik.

Picoz Shupalula. said... [Reply to comment]

betoll tu. suke entry nih sgt2!!