Saturday, February 26, 2011

Kadang-kadang

kadang-kadang hidup ni rumit.
kadang-kadang hidup ni terlalu complicated,
kadang-kadang hidup kita sukar dijangka,
kadang-kadang hidup kita sukar diteka dan sukar diramal.

kadang-kadang hidup beri seribu kemanisan,
kadang-kadang hidup juga beri kita sejuta kepahitan,
kadang-kadang hidup akan buat kita mati rasa
kadang-kadang hidup akan buat kita hidup selamanya.

kadang-kadang hidup selalu menipu,
kadang-kadang hidup selalu berpura,
kadang-kadang hidup selalu mendung,
kadang-kadang hidup perlukan cahaya.

kadang-kadang sampai kepala naik mereng. adeh...

20 comments:

laskar rainbow said... [Reply to comment]

Mishhhh! awat nie?? ada problema ka??
winduuuuu

padin said... [Reply to comment]

hebat juga mish berpuisi, mintak tunjuk ajar boleh?

sab said... [Reply to comment]

kadang2 kite kena bersabar bce entri mish! haha :)

awat ni syg?

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

dalam hidup ni memang bnyak kadang2 nye...
tapi yang kadang2 tu lah buat kite berfikir panjang.. :)

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

yang tang mereng tuh akak suke.. hihi

Bulan said... [Reply to comment]

muihihihi.best puisi hati jiwa kucimwa u nie.ahakss

eRza farEeha said... [Reply to comment]

walaweh!!

.:|kamaryeah|:. said... [Reply to comment]

kadang-kadang hidup nie yg memberi pengajaran pada kita~

kan mish??

Cik Ezy said... [Reply to comment]

kdg2 terkomen lari dr tajuk..
boleh?
haha

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Kadang kadang rasa nak mintak cuti satu hari dari hidup kat bumi. Hahahahahaha ;D

nelly said... [Reply to comment]

Banyaknya kadang2 ..

apik pehe said... [Reply to comment]

ishk3...sokmo dio wak ayak gituh..

bo bo lah..xse mish jadi gni..haishhh

Azmi said... [Reply to comment]

mish....rilek k....ish3
nih azmi dah bertukar ke www.budumasin.com
jemput singgah

Lieynanilaz said... [Reply to comment]

kadang2 kalau terlampau difikir sangat akan membuatkan kita gilaaa...enjoy seadanya..

nuriz said... [Reply to comment]

itulah rona rona kehidupan :)

Belalang Hijau said... [Reply to comment]

tgh best bc tiba2 part yg last tu mish jd mereng pulak...hahaha

akU GaDis said... [Reply to comment]

mish jiwa kacau ke ni?? uhuks,,

Azmi said... [Reply to comment]

aduh....
sampai azmi pun stress tengok entry mish macam nih

Miss Yaty said... [Reply to comment]

nape entry mish sekarang macam sepi tanpa gambar??

kadang-kadang hidup ni ada kalanya gembira dan ada kalanya sedih..

semoga kita dapat lalui kadang2 ni dengan tabah...;)

cOnfuSeME said... [Reply to comment]

tp dlm kadang2 tu kite kena selalu bnyak bersabar terima qada dan qadar dr Dia...:)