Monday, February 7, 2011

Miss Him Badly

bila dihitung-hitung waktu. alahai..baru semalam sampai hostel ni. tapi rasa macam dah lama giler. mungkin penangan cuti hari Ahad kot. kalau hari Isnin atau hari bekerja yang lain, ada kelas, so, tak la terasa lama sangat waktu ni berlalu. adeh. ada bau-bau jiwang pulak. 

baru je semalam jumpa dia rupanya. rasa macam dah lama. err. ulang ayat yang sama kan. sila jangan bosan plis. serius rindu nih. rindu nak layan dia sembang. nak gelak bila dia cakap. kalau dia buat lawak apatah lagi. rindu jugak nak pujuk-pujuk dia. aduh. parah betul demam rindu ni. sabarla wahai hati. 




semalam masa Mish nak turun dari rumah. bukan main lagi dia nangis sebab nak ikut. adeh. betul-betul tak sampai hati weh bila tengok budak kecik nangis. huhu. rasa nak nangis jugak? emm. ada la jugak kot. tapi muka kena cover macho la wei. malu la nangis depan abah. hahaha.

owh, rindu menggila dengan si Iman ni. hehe. masa entry Iman Demam Korea hari tu ramai yang minta letak gambar Iman. nah...i dah letak gambar jejaka kerinduanku ini sebesar yang termampu. haha. 

psst~
lambatnya nak kawen. nak ada anak sendiri lak. haha. gelak gatal!!

8 comments:

ijam ismail said... [Reply to comment]

22 comel...
hee..cubit pipi...DAK KECIK 2...
BEST NYE KALO IJM ADE ADEK CMNI
=D

cikgu ainura said... [Reply to comment]

cpet2 sikit kawin mish... xsabar nak jadi makcik nie... hehhee

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> ijam ismail :

haha..ijam mintak la adik ngn mak n ayah ijam..hehehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> cikgu ainura :

haha..tunggu nuyu kawen dulu laa...hehe. xmo lawan tokey..

.:|kamaryeah|:. said... [Reply to comment]

heee~
chumel sgt iman nie~
mcm mish jugak mukenye tue~
nnt ade anak msti muke lebih kurang mcm nie kan~
semoga cepat kawen~
hehehe~

Encik MamaT said... [Reply to comment]

mish... pinjam satu hari nak bawak jenjalan.. cubit pipi sikit... hehe

eRza farEeha said... [Reply to comment]

rindu naufal gak..sob2..ahah

saya kawan najihah said... [Reply to comment]

rindu nunut...uwaaa...(T.T)...sob3~