Wednesday, February 2, 2011

Boleh tau Isi Hati Kamu??

kalau la Mish ada kuasa psikik kan....kan..kan best! ehee. Mish nak baca semua pemikiran insan-insan terpilih. Mish nak tau apa sebab dan musabab semua ni terjadi tanpa bertanya kepada orang-orang tertentu. Mish nak tau cerita di sebalik cerita orang-orang tertentu. teringin jugak nak tau apa tindakan seterusnya daripada orang0orang tertentu. owh, sungguh memboringkan bila ada pengulangan orang-orang tertentu tu kan kan??apakan daya. ada habit ulang ayat yang sama sekarang. adeh.

apa yang korang fikirkan sekarang ni ea? teringin nak tau. seriyes!! adakah kamu sedang pikir pasal makanan? atau pasal awek atau pakwe? atau famili? atau pelajaran? atau saya? atau Mish atau atau atau atau. ahaks! dah naik mereng taip entry tak bermutu sekarang. ok lah. sekian entry masam manis kelat pahit. Mish nak masuk tidur. sok nak naik bas kol 9 malam kat Hentian Putra. jom pakat hantar mish kat bus stand beramai-ramai. haha. bajet kau tu hot ke mek? haha.

nah..disebabkan entry ni giler punye pendek kementot!! guwa kasi gambar kasi panjang guwa punye entry,. wuhahaha. giler annoying muka kan kan? pedulik ahh!!

apa isi hati kamu bila baca entry yang menyakitkan hati ni?? err..!

psst~
giler happy bila dapat tau yang Fernando Torres dah masuk geng The Blues!! i love CHELSEA!!!! owh, saya peminat nombor satu dua tiga dan seterusnya pasukan Chelsea. siapa nak lawan haaa??

16 comments:

Gen Fujita said...

Tengah pikir pasal masa depan, pikir sampai pening. lol

Aretikz said...

err, harap2xberlaku pada mish, nanti tahu jiwku fikir tentanngmu sahaja, eh?

najihah sahami said...

>> Gen Fujita

jangan la pikir sampai pening. hehe..cool sudaa! k!
:P

najihah sahami said...

>> Aretikz :

eh??wahh..sweet. haha..ok atik. tlg doakan yea. hahaha

Miss Yaty said...

nak tahu jugak isi hati mish....

yaty ngah pikir pesal mish buat muke nak kena piat telinga tu ;P

zirconia said...

hati tengah berdebar nie mish. entahlah kenapa. hadoi.

~Nur Zulaiha~ said...

klu semua org miliki kuasa baca fikiran dan bkn awk sorang saja..

pasti polis akan dpt tgkp pjenayah sblum dia bt jenayah

pasti mak bapak kurung anak mereka, sbelum anak dia lari rumah

pasti kita tahu siapa yg baik dan siapa yg jahat,, kdg2 kwn2 pon mgutuk kita dlm hati dpan kita, pasti menimbulkan pgduhan..

pasti tak seronak hidup nie, klu tanpa menatap mata, tnpa jeling jelingan.. kita dah thu org 2 sukakan kita atau bencikan kan kita..

hidup nie tak adil klu awk sorang jer ada kuasa nie,, awk igat awk ayahpin
sy pon nk jgk.. haha.. :)

P/S : Sy mnulis dlm mood main2, maaf klu myinggung prsaan~~
*mcm dah n3 sdiri plk.. haha

nazirulhazwan~ said...

hati den berbunge2:) huhaua

biasenye den tak bekawan ngn fans chelsea.haha

eRza farEeha said...

wahh..lyn gak bola ye..hoho..ptot la org dok kcoh psl tores..huk3

CIK TOM said...

dlm fikiran cik tom td fikirkan mish...rindu lama xjenguk blog mish...busy..bw kat blog mana sempat2...sorry ye yunk...

slmt bercuti!

Bulan said...

yunk!
u boley baca isi ati i skunk?
cube teka i fikir pe?

g0m0k9enDek said...

sebok lah ko mish!!! sumer pon ko nak tau! hahahaha!

Puan Besar Shag Yahaya said...

Errr, Shag tengah pikir pasal duit dan pelajaran dan belog juga kawan2 belog ;)

p/s : Shag sayang Drogba jugak biarpun Torres lg handsome :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mish sayam..cuba fikir..sis sdg merindui siapa saat nih..haha

Hati Batu said...

tgh fikir, ape nak jadi dengan mish ni??!!! haha bosan ka? releks mish....hehe x selamat tahun baru....cina!! weee......

student said...

Arsenal tetap di hati...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...