Monday, January 31, 2011

Perut Berdondang Sayang Teringin

salam korang!! makan lom? ehee. tanya cam bajet i nak banje yea. adeh. sila jangan pikir macam tu ok! no money anymore. fuhh. dua hari keluar berturut-turut LAGI!! yea lagi. sebab sepanjang ingatan Mish, tak pernah sekalipun sepanjang sebulan duk hostel ni, Mish ada kat asrama untuk hari cuti. paling tidak, mesti keluar. adeh. mau tak pokai. ye ke idak? haha.

noktah tang keluar ape semua tu. saat ni, sekarang ni, minit ni, waktu ni. ni ni ni ni ni  nini cokelat celup. haha. perut Mish giler teringin nak makan :
  1. Kentucky Fried Chicken
  2. Mushroom Soup [Pizza Hut]
  3. Chicken Chop
  4. Tom Yam yang pekat punyerr!
  5. Satay ayam ngan kuah kacang
  6. Nasi kerabu
  7. Kek Coklat
  8. Tutti Fruitti
fuh fuh..mau kena serangan asma Mish duk taip semua keinginan nafsu perut ni. aih. mau kau tak gemuk Mish oi. adeh..agak-agak kalau semua makanan ni ada depan mata Mish, mana yang Mish nak cekau dulu eh? haha. yang paling penting, teringin sangatttt nak makan ayam goreng KFC ni. adeh. nak gigit, mamah, telan dan makan die punye crunchy-crunhy tu. adeh. sedapnye. kan kan?

Mish ni memang hantu bab kulit ayam yang digoreng garing tu. peh. sedap nya. krup krap krup krap. ohh ayam! ehee.

psst~
yeay!! Selasa malam balik Terengganu!!

19 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

lapaq ka?sis pun lapaq.tp rasa cam nak mkn pizz lagi la..ermm nyum2

zirconia said... [Reply to comment]

wah banyaknye yg teringin mish. sabar2 :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

amboih, kuat betul nafsu makan :P

Bulan said... [Reply to comment]

wahh.i pn teringin nk mkn kepsi nie.ahakss

eRza farEeha said... [Reply to comment]

uit..kuar slalu xg mkn kepsi ke??

g0m0k9enDek said... [Reply to comment]

mengikut kajian, ayam menggemukkan... hahahah! wekkkk

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Shag nak sgt Mekdi :P

n u r k i m a said... [Reply to comment]

pergh!byk yer list tu...

tomatokering :) said... [Reply to comment]

woww ! bnyak wishlist mknn tu . hhe :)

Izan Ishak said... [Reply to comment]

k.izan nak ciken cop...dah lama mengidam nih~

nadzirah aqilah said... [Reply to comment]

giler la mish.. i yang tgk pun naik terliur.. mcm nak cr jugak nie.. hahaha

LehaMY said... [Reply to comment]

Uikkk mak aihhh mish . betul kah itu? HAHAHAHAH . lapar sungguh pulak tu tau . tapi jom jom jom pi makan ! hehehe :D

little cart00n said... [Reply to comment]

prosperity burger plish! :p

RuSh D said... [Reply to comment]

wah,best nyer makanan..semua sedap2..

laskar rainbow said... [Reply to comment]

wah wah! banyak sangat yg dingidam2 nie...eheeee=))

semoga selamat sampai tawww dear;)

dyg said... [Reply to comment]

uish..bertuahnya tuan badan asik kuar je time ujung minggu...hehe..
xla terperap kan lg tension kt ostel..huhu

Miss Yaty said... [Reply to comment]

mish jomlah turun bandar KT :)

FaizFizy39 said... [Reply to comment]

fuh. panjang benor list nye. eh, kenapa tab home x f(x)??

CIK TOM said... [Reply to comment]

cik tom teringin makan kfc n piza...jom date KT..huhu