Monday, January 3, 2011

Lelaki Kaki Kikis.

hai peeps.makin lama makin suram lak blog ni i rasa. hehe. tapi tak pe, Mish setia disini merapu meraban ntah hape-hape. berceloteh ibarat muka mengadap cermin. bagi peringatan kepada diri sendiri mungkin. ehee.

lelaki kaki kikis? yeww...kalau perempuan biasa panggil pisau cukur kan. hehe. sama la perangai si kaki kikis ngan pisau cukur ni. bekerja dengan matlamat yang sama. menoreh duit pasangan kaw-kaw. jijik kan. hak hak. tak malu ke kalau lelaki yang bertitle kan kaki kikis ni? dah la sepatutnya dia yang dikikis sebab memang dah tugas lelaki mencari rezeki. tapi bukan dengan cara mengikis.

perempuan yang membiarkan dirinya dikikis pun boleh tahan senget jugak. apa yang speselnya kalau dapat si kaki kikis tu? lama-lama diorang naik lemak tau. aigoo. tak rugi pun korang tinggal lelaki macam ni. cam dayus je. tau makan duit perempuan. ish. mintak kita semua dijauhkan dari perangai dan orang sebegini.

lelaki macam ni just tau nak hidup mewah tanpa berusaha. hari-hari goyang kaki kat umah. nak topup phone pun minta si bunga topupkan. ceitt. tak malu. setakat sekali dua tu paham la. tapi ni kalau hidup ditanggung 60%. mau berhangenn omak! aihh.depa ni kalau dah sekali dibelanja, nak dibelanja lagi dan lagi. ketagih duit perempuan kot.

hak hak.tetiba emo semacam. well, u know me. budak emosi tak berapa nak stabil. benda yang tak de kena mengena ngan diri sendiri pun duk kepoh macam kena atas kepala sendiri je. hahaha.

19 comments:

Bulan said... [Reply to comment]

ahakss.
setuju yum..xsuke lelaki cmtue.
lelaki berkira pun i x suke.ehee

cik tom said... [Reply to comment]

xsuka la spesies lelaki kaki kikis dan jgk kedekut....ade sorg kwn tue selalu kena kikis duit pt ngan pakwe dia..nasihat byk kali pun xnmpk sbb dah buat dek cinta...huk3..

missSenget said... [Reply to comment]

isk..mane bole tahan senget nye yunk...

senget xsuke lelaki kaki kikis ni..

ekekeke.. :P

padin said... [Reply to comment]

hahaha mish ni, asyik emosi jek, nak kena hempas ke? wakakakaa

aleen aiden said... [Reply to comment]

uih,mintakla djauhkan dgn lelaki sebegini.ngeri!huhuh

sab said... [Reply to comment]

kasi bunuh itu lelaki. haha.
gie ganas sab nieh. wee~ ;p

iwan_dextrous said... [Reply to comment]

wah2..emo nmpk..prnh terkena ke..hhihih


Dextrous cyber life

eRza farEeha said... [Reply to comment]

wahh..ad pngalaman ke???

tomatokering :) said... [Reply to comment]

palng anti kalau lelaki mintak belanja ! daaa . . . >:(
bukan kdekot tapi dah r baru kenal mintak2 belanja pulak . nmpak sgt ko tu tataw malu lgsg ! huhu

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> Bulan :
ehem..yang kite tak suka la yang ramai skang ni. ish.

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> cik tom :
konon cinta itu buta. padahal die yang buta sebab cinta. aihh..

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> missSenget :
hahaha..nget ni..ee...

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> padin :
haha..padin ni...ee..

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> aleen aiden :
tu la.sama2 la kita berdoa yea..

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> sab :
haha..waa..sampai bunuh. kejam tu sab..

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> erza :
hahaha..pengalaman?alhamdulillah belum..

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> tomatokering :) :
ehem....marah nampak..aih...sabar ye yunk...xmalu kot tu...
:P

Rebel Rawbell said... [Reply to comment]

camana pulak kalau perempuan yang selalu mintak topup?

Rebel Rawbell said... [Reply to comment]

camana pulak dengan perempuan yang selalu mintak topup?
kalau sesekali tu takper jugak... tapi kalau dah jadi kerap tu baik tak payah....