Saturday, November 20, 2010

Malam Anugerah...

entri ni tercipta sebab Mish malas giler nak blogwalking..huhahaha...giler pemalas anak dara ni..makan je rajin..lalalala~makanya tadi dipikir-pikir balik...aih..banyak jugak award tertunggak yang Msh lom wat..kebanyakannya dah lupa sapa yang tag..aduss..ari tu dah nekad..konon tak nak tangguh...tuitt je..


malam ni bagi menghilangkan keboringan yang melanda..tak nak fikir trafik..nak fikir post je..so, Mish dengan rasminya melancarkan post baru malam ni..hehe...




1st award...


santekk kan??ahaks..fresh lagi ni..to Cik Yaya..thanx tau kerana pilih Mish..auww..yeww...haha..spesel dr Cik Yaya ni..


2nd award 


ampun ye..untuk award ni Mish memang lupe sape lagi ek yang tag Mish.sebab time tu..mungkin :

  • Mish sangat malas..
  • Mish tengah busy..(sebab masa tu Mish nak balik kolej kot..)
  • sebab Mish memang sengal....
yang latest ni...Hinchik AfiQ yang kasi..ada tag tak silap..tapi..err...tak jawab tak pe kot..lalala~memandai je...uhh..ampun ye kawan..

3rd award..& 4th award..



ok..yang blink-blink ngan gerak-gerak ni daripada adik aida..hehe..ok..hutang ngan adik dah lepas ek lalink...jangan parang mish lagi..hehe

5th award dan seterusnya...sumpah Mish lupe sape yang kasi...aduss..tapi yang Mish ingat-ingat lupa ada salah satu ni Hinchik Haidi yang kasik..adusss...tu la ko Mish..nyanyuk sokmo..hahaha..




psst~

haha..mesti korang benci nak tag i kan sebab...i PEMALAS dan PELUPA!!huhu..sori ye geng...Mish nak nyorok dulu..kang ada yang baling telur..bai..bai..


hah..lagi satu..ada yang kadang-kadang yang tag Mish.tapi Mish dah pernah jawab atau Mish dah buat tag tu..erm..tak dapat nak tolong la ye lalink..walobagaimanapun..thnx tau sebab selalu ingat kat Mish..hehehe..giler r Mish..dah bajet artis kaw..kua3..

7 comments:

shazika said... [Reply to comment]

wah wah..banyk nyer award kamu mish. meh nak kasi award jgk..

http://shazika.blogspot.com/2010/05/satu-penghargaan-buat-blogger-dan.html

Amyna said... [Reply to comment]

Wahh... Malam anugerah MishLoliPoP.. he3..

MIMIE AIZA said... [Reply to comment]

mlm anugerah laaa.. best2

biskut said... [Reply to comment]

banyaknya Mish dapat award!huyoohhh...

apik pehe said... [Reply to comment]

hahaha..nk tmbahkan lg award kt budak popular ni..errr..x wat lg..hehe..

BENA said... [Reply to comment]

hahahahaha . gile ar ayt artis mish . =)


cop2. bena pon jenis pelupe wat tag org tau . takut org terase jek nanti kan kan kan . huhuhu~

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

cik tom pernah tag n mish xbuat pun..xnak dah tag mish..majukkk ;(