Saturday, November 27, 2010

Happy Birthday Abah!


huwaa...ok..abah yang paling tua dalam ahli keluarga kami.dan yang paling tua tu akan meningkat tua pada hari ni. 27hb November. hehe..er..nak nyanyi lagu ke ek? abah selalu cakap suara Mish cam katak tersepit. ok, mungkin beliau sangat jeles akan suara merdu i!buwerrkkk..

ok.skip bahagian lagu.so, nak bagi kek ke kat abah? opss..abah tak makan kek la. hehe.

skip lagi. disebabkan abah ni lelaki, so, i tak nak bebel panjang. terus pada wishes la..aci tak? lelaki kan tak suka dileteri..betul tak?ahaks!

to abah :
1)  semoga abah dimurahkan rezeki. senang i nak bodek ongkos!haha. jokinG!
2)  semoga abah dipanjangkan umur dan sentiasa berada dalam keadaan sihat dan dijauhi segala penyakit.
3)  cepat-cepatla berhenti merokok ye abah. kang tak awet muda sudahh! hehe.





psst~
tak dapat bayangkan kehidupan Mish sekeluarga tanpa insan bergelar bapa ni. mesti sangat sukar kan?? alhamdulillah Mish masih punya dua-dua. semoga mereka dipanjangkan umur dan berbahagia selalu. 

13 comments:

kobEj0rdan~ said... [Reply to comment]

heppi besday pakcik! smg panjang umur, murah rezeki.
klu mish nakal sumpah die jadik BMW(tibe2 je:P)

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

slmt hari lahir juga abah.. khas drp anakmu, keen~ opsss~ ha3~ ^_^

Azmi said... [Reply to comment]

selmt hari jadi jgk utk abah mish..
walau tak kenal...
owh alhamdulillah sebab azmi pun masih ada bapak lagi...

Bulan said... [Reply to comment]

happy birthday abah mish!!!
ehee

♥-- emieysandra --♥ said... [Reply to comment]

selamat hari lahir abah Mish!

padin said... [Reply to comment]

hepi besday, abah ekekee..

zirconia said... [Reply to comment]

happy birthday abah mish :D
semoga sentiasa bahagia satu family :D

cik maira said... [Reply to comment]

happy bithday pacik!!
nak nyanyi~
Allah selamat kan pacikk~
Allah selamatkan pacik~
Allah selamatkan abah mish~
Allah selamatkan abah mish~
yeayyy!!

NeidIyra said... [Reply to comment]

neidy x lmbat agi..hehe
heppy befday yep pak cik..
xpe.. la..
mish krem slam je la kat abg nih yep..
hehe..
ckp neidy krem slam..n
heppy befday..huhu

Amyna said... [Reply to comment]

Hepy besday pakcik..Moga dimurahkan rezki dan sentiasa dalam rahmat ilahi..InsyaAllah ^_^.

Betul kata mish tu pakcik.. baik berenti merokok... hehehe!!

biskut said... [Reply to comment]

hye mish
hepi besday to ur dad...sori i can't on9

Rt-qaH said... [Reply to comment]

selamat hari jadi to papa mish..
semoga panjang umo n ingat kurangkn merokok n kalau blh berenti terus mcm mish ckp.hehe..

Shuhada Othman said... [Reply to comment]

hepi besday to you...
hepi besday to you..
hepi besday to pakcik sahami..
hepi besday to you.... :)

semoga panjang umo n sentiasa dimurahkan rezeki dan senyum sokmo pokcik ^^