Sunday, November 28, 2010

Boleh Tak?

boleh tak..
boleh tak..
boleh tak saya nak buat hal saya je.
boleh tak 'kamu' buat hal 'kamu' je. 
boleh tak 'kamu' jangan masuk campur hal saya.
boleh tak??

boleh tak.. 
boleh tak..
boleh tak saya tak nak dengar cakap orang.
boleh tak saya nak ikut kepala saya, cara saya je.
boleh tak saya tak nak pedulikan kata-kata 'mereka'.
boleh tak?

boleh tak.. 
boleh tak..
boleh tak saya jadi diri saya je.
boleh tak 'kamu' kalau tak suka, sila chaw dari hidup saya.
boleh tak 'kamu' jangan nak kusutkan saya lagi.
boleh ke tak?


psst~
penah tak rasa atau ada perasaan macam ni?hurm..really hate this feeling. ouch. plis don bring me down. up up and away Mish. chill~

31 comments:

apik pehe said... [Reply to comment]

boleh2..apik izingkang..hehe

Azmi said... [Reply to comment]

ini iklan milo

bolehkah saya...????
boleh pergilah bermain sayang..
cheers!!!!jgn moody2

Miza Yusof said... [Reply to comment]

pernah. rasa nak ikut kepala kita je kan.tak suka sangat-sangat bila berperasaan macam ni.

~hyun_miera~ said... [Reply to comment]

awat nie dear??

sbr k..:)

mish u..:)

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> apik pehe :
haha..apik jangang macang2 r...

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> Azmi :
err..boley ek.okeyh..hee~

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> Miza Yusuf :
huhu. tu la. rasa macam kita memang di pihak yang betul. kan2.?

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> ~hyun_miera~ :
tak de paper sayang. lumrah hidup ni. hehe

little cart00n said... [Reply to comment]

jgn la down2 sis..
chill oke? :)

padin said... [Reply to comment]

ape yang berlaku ni mish hehehe

Zaer!! said... [Reply to comment]

Jawapannye....errr..errr..Sabar k.;p

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> little cart00n :
thnx darl~

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> padin :
hehe..hanya mampu tersenyum je padin.

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> Zaer!! :
huu...xtau..syhh~

me suya said... [Reply to comment]

kenapa ni dear :)

Siti Mashitah Saidin said... [Reply to comment]

bole2...

tapi nih tuju kat sapa nih, mish?

S..U..D..@..I..S said... [Reply to comment]

mesti ada cerita ni mish....buatlah yg terbaik

YAT said... [Reply to comment]

heyy,, dont down down. up up k.. ;)

*best x english ak? keh3

suzie rahman said... [Reply to comment]

awat ni yunk..ikiki..wake up mish..hihi

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

baba black sheep any any way.. yes sir, yes sir.. erkkk..?? ha3~ xreti keen nyanyi lagu tu..
motif?? xde motif~ lalalalala~ ^_^

Cik Mulat said... [Reply to comment]

ye2,saye pernah rase pe yg mish rase.
boleh2..lntak la pe org nak ckp.
kite wat xtau sudahhhhh
hidup ni indah.xpyh nak serabutkan dgn pikirkan orang lain yg xprnah nk pikirkan kite lgsung.huhu

diana said... [Reply to comment]

kadang2 kita tak boleh ikut kepala kita je
sebab kita hidup beramai2 dalam satu dunia.
bukan satu dunia cuma ada kita..

Bulan said... [Reply to comment]

sabor no...
sabor itu separuh dr taman sabariah
eheee

♥-- emieysandra --♥ said... [Reply to comment]

buleh2..buleh sgt2,
juz be yourself! biar die chaw cpt, emiey doa ni, tdah tgn..amiin! ehehe ;P

eiela said... [Reply to comment]

marah ke nih? sabar-sabar. bestkan kalau bleh ikut kehendak hati sendiri je tapi sekali sekala kena jugak ambil pandangan orang lain kan. apa-apa tepuk dada tanya akal.

Latest Entri :
Tagline Blog? Perlu Ke?

alexa yussida said... [Reply to comment]

tak boleh!!
hehehe

nape ni mish?chill2..

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

beb, bgtau den sape yg buat, bia den p tampar muke die.kuang jaq

Gayahspears said... [Reply to comment]

cheer up bebeh..muah

~ PIJA ~ said... [Reply to comment]

boleh sesangat...:)

Eman said... [Reply to comment]

bolehh. nah amik padang bola ni oke. mish boleh wat sekati ape pun. sy xkacau. hikssssss.

She's retarded said... [Reply to comment]

boleh2!