Friday, November 5, 2010

Gossip Tengah hari - Bakar Sampah..

psstt...
tengah hari buta ni...ngan keadaan cuaca yang sangat elok..panas je ni..hari yang baik untuk basuh baju, cadar, comforter dan segalanya la..sebab cepat kering kan??tambah plak dengan hari cuti ni..so, ni la hari yang baik untuk bersih rumah segala....

pulak tu Mish pon nak stat packing barang kan..so, ada la jugak baju dan selimut contohnya ntuk dibasuh..memang penat la mesin basuh hari ni...non stop...ye la..dengan kapasiti 10 kepala dalam rumah ni..mana boleh stopkan mesin tu...kang banyak lak baju yang majuk sebab tak dibasuh..

opss..melalut...

gosip tak leh panjang...ringkasnya..

masa ngah syok-syok jemur baju dan segala tu..ada orang kat rumah bawah membakar sampah..so, kami yang duk atas bukit ni la jadi mangsa asap dia tu..uhh..melekat la bau asap yag hangit tu kat baju kalau tak diangkat...asal hari panas je, cuaca elok..tengah-tengah hari buta ni la dorang nak bakar sampah..

apa, tak ada otak ke nak pikir yang ni hari minggu, orang nak bersih rumah apa semua..tak pasal-pasal kami kena angkat balik baju yang lembap tu lagi...kalau tak..kena basuh balik...hampeh..

i hate orang yang penting diri..selfish..p la jual ikan busuk sekor-sekor..nak nyusahkan orang pe hal??uhh...hate~

agak agak kalo mish p serang orang tu ngan kening berkerut cenggini nampak garang tak ek??

28 comments:

apik pehe said... [Reply to comment]

kalo mish wat angkat kening gitu..orang tu xkn takot..cuma dia akn ketawa terbahak2..hahaha

cik shabah said... [Reply to comment]

kat kawasan ruma cik shabah pun selalu mcm tu,bakar sampah masa tengahari buta.huish,memgla lahabau!

eh eh eh,cik shabah de award tuk cik mish.jgn lupa ambik oke =)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

bau pisang salai ke baju tu dear..hehehe.

menyusah kan orang tul la...kan3x.

sekamar rindu said... [Reply to comment]

salam....

ni yg tak best..time jemur baju ada yg bakar sampah...ishh

najihah sahami said... [Reply to comment]

apik pehe :

haha..jem btol apik ni..ee....

najihah sahami said... [Reply to comment]

cik shabah :

aah..nak sebut gk la mnde tu..hehe..geram tau x..macam die sorang je idup kat situ..nyampah~

najihah sahami said... [Reply to comment]

Lydia Miza(Aidyl Azim) :

yezzaa.pndai pon akak..hehe...adess..sabor je la idup ngn org camtu...huhuh

najihah sahami said... [Reply to comment]

sekamar rindu :

aah..tau xpe..sgt benci dan bosan cz kena wat keje 2kali~

g0m0k9enDek said... [Reply to comment]

pasti terbakar hati bukan? hahaha

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

eh, mish..?? asal xserang je org tu dgn kapak?? knp ketua yakuza xberani nih? hik3~ ^_^

padin said... [Reply to comment]

kening je yang ternagkat, mata semakin mengecil, nanti orang fikir nak tido pulak, hehehe

Zaer!! said... [Reply to comment]

Hahahaah.cun je muka(boleh blah!).not bad la.bleh buat calon bibik kat umah i nnt yea.!

me suya said... [Reply to comment]

suya sidai baju lam bilik je mish.. sebab kat penang ni cuaca xmenentu..

najihah sahami said... [Reply to comment]

g0m0k9enDek :
hoho..tau xpe gomok..geram je ni~

najihah sahami said... [Reply to comment]

NuSaNa NoSa 91 :

adusss..mish lupe nk mintak kebenaran kamu lorh..haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

padin :
haha..macam muke nak tdor ke tu padin??aa..xgarang ek?

najihah sahami said... [Reply to comment]

Zaer!! :
haha..bole2..mau jugak tu zaer..smbil keje..sambil i kaut brg umah u..haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

me suya :
sama la...sebab tu bila dah panas elok ni nak sidai baju kat luor..alih2...hurmm..

si biskut said... [Reply to comment]

aku paling tak suka baju yg aku jemur siap pakai downy lagi tiba2 mamat bertopeng mesin rumput..waaa..abih pakaian aku!

Liquid said... [Reply to comment]

curah je air dari atas tu kasi kena sampah n tuan2 sampah tu skali hehehehe

Fello Ariza said... [Reply to comment]

muke tuh muke garang ke mish?

heh~

mnyedihkan je -.-"

hehe :P

najihah sahami said... [Reply to comment]

si biskut :
aah..tu pon situasi yang mnyakitkan tu..hhhehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

liquid :
aa..tp mish bukan dok flat @ apartmen @ kondo n..mish just kat kawasan perumahan~

najihah sahami said... [Reply to comment]

Fello Ariza :

menyedihkan??aa..reseptor sedih felll ni sensitip kot.

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

hot2 kan..cik tom pun mmg hot dr semalam..huk3

BENA said... [Reply to comment]

ok kalu kene serang cm gtu. bena takut sampai mnggigil. ok x? HAHAHAHA

padin said... [Reply to comment]

belum cukup garang lagi tu, keh keh.. nanti orang yg bakar sampah tu turut bakar baju mish, wakakaa

- koroe - said... [Reply to comment]

cute nye..haha..