Tuesday, April 12, 2011

Alasan Saya

opss.. dari mana patut Mish start eh. emm. omm..ummm...aih. buat mulut comel sambil gigit-gigit bibir yang tak seksi langsung untuk reka alasan nih. 

kenapa nak beralasan lak? sebab sekarang saya memang dah jarang update kot. blogwalking lagi la malas. malas. malas. malas. malas.

hari-hari Mish tekan butang 'New Post' tu. taip separuh, lepas tu rasa macam bosan laaa menaip. penat jari telunjuk dan jari tengah tangan kanan dan kiri. fuh, giler spesifik. then, terus keluar dari www.blogger.com ni. 

  1. saya malas nak update sebab saya bajet saya ni pelajar yang rajin mentelaah pelajaran. padahal saya rajin mentekedarah makanan. hahaha.
  2. lepas tu sekarang ni saya rajin layan FB dan YM. haha. sesape yang belum add FB saya tu sila la add yer. (macam sangap kawan lak rasa..haha..). kalau nak tau FB saya nama apa. sila la klik kat menu tab MISH tu ye. kat tepi HOME okeh!
  3. sebab yang terpenting sekali. saya tengah giler tengok cerita anime Kaichou wa Maid-sama. cerita ni dah pernah tayang kot kat Astro. disebabkan rumah saya takde Astro. maka, saya baru nak menggila-gilakan cerita ni. seriyes lawak!
gambor cam bese ah. rompak dari bank google!!
psst~
saya bajet ramai orang baca blog saya. sebab tu saya buat alasan merapu nih. haha. sebab impian saya dulu saya nak jadi artis. tapi malangnya tak cukup tinggi. wekss! poyo nye statement aku. adoi.

tadi lecturer cakap sumatif (final) lagi 26 hari lagi??oo..26 hari. lama lagi tu kan? *dush* tak sedar diri nya haku!

13 comments:

TS said... [Reply to comment]

ooppss..pelajar yg rajin mentelaah pelajaran akan pikir...

26 hari lagi???biar betul..xlame dah ni..macam esok je xzam ni..huhu...

psstt: rilex r yunk..jom kite berjimba dulu..hihi

Lydia Miza said... [Reply to comment]

malas rupanya..grrrrrrrr sis tgu entri baru x muncul2.

syazwani ab said... [Reply to comment]

aiyoyo ! banyaknya alasan . haha

Unknown said... [Reply to comment]

hahaha..mek nih..tgk anime dop ajok apik

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

fu, pemalas rupenye mish ni:P
nak entry emo lagi!hahahah

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Shag baca je! keke :P

Jap jap. Sebab anime Mish tinggalkan belog? Uhuk ;'(

rafina mimi abdullah said... [Reply to comment]

hari2 k.mimi dtg sini jenguk mish tp sayangnya jarang2 je ada entri baru..rupanya dah bosan menaip ye..kalau dah bosan menaip apakata cuba menulis lak..hikhik..

ezy.fia said... [Reply to comment]

mish apdet, saye bace..
=)

fiezah91 said... [Reply to comment]

hahahaha..byk nya pkataan malas disitu buatkan org pon mls sama.hahaha

Shila said... [Reply to comment]

tak cukup tinggi takpe..janji sore sedap..

mcm salma protege era.. comel je..


sah2 sore tu xsedap kan?

Tauke Budu said... [Reply to comment]

mish lama lagi tu nak final..azmi dah next week dah pun..haha...

.Dilla Nur. said... [Reply to comment]

uit mish sayam...ngee...wenduu laa...lama x jenguk cni...asik jupe kat fb je...hehe ... :)

Alif Haris said... [Reply to comment]

hahaha mish poyo eh ? haha :D