Sunday, April 24, 2011

Tak Nak Balik Kolej, Boleh?

seronok sangat hati ni hari ni. bila kat rumah, semua masalah belajar, pakwe, kawan, lecturer, exam etc semua hilang. selow-selow masalah tu lupus, pupus dan lenyap terus dari fikiran. terasa fikiranku di rumah ni aman giler. tenang. yang pasti syok giler duk umah ni.

hari ni, semua keinginan cacing sudah pun Mish penuhi.

tadi pergi bandar Dungun dengan umi. lepas tu umi ajak pergi lepak kat pantai jap. sambil tu umi nak tunggu ikan segar dari laut naik ke darat. fresh lagi. keras-keras isinya. harga pun murah. lepas tu kami gi beli keropok lekor terbaik kat Dungun. korang tau kat mana? kat Restoran Ammar Tom Yam. haha. sila la bajet macam anda tau ok. kat situ pun ade jual sata goreng. sedapp sampai tergigit jari umi. haha.

agenda seterusnya, pergi ke bulatan bandar tu, singgah ke Putera Duyung. makan ikan bakar kat situ. terbaik beb. sedap giler kot. terasa lagi ikan bakar tu kat celah gigi. nak jugak? meh nak share. haha. sementara tunggu ikan bakar siap, umi ajak makan durian kat satu gerai tu. yang ni pun terbaik sebab first time makan durian tepi jalan. orang lalu lalang semua duk usha. macam Lisa Surihana lak rasa hati ni. ahaks!

dua hari dah berlalu. err. terasa macam baru semalam jejak kaki kat tempat ni. ades. meleleh hati ni beb. tak puas giler duk kat umah.

tak nak balik KL. KL tak best. banyak masalah. banyak kerja. banyak pencemaran. ades. yang penting. tak nak balik KOLEJ!! boleh macam tu??

macam ni la jadinya kalau balik sekejap.adeh.

psst~
tak nak balik KL.tapi hati rindu pada Midvalley. camane tu ek.

11 comments:

Cik Ezy said... [Reply to comment]

rase cam knl restoran ammar tu..
huhu..
awk mmg asal dungun la ek?

Jay said... [Reply to comment]

xyah balik lah mish.duk kat rmh je.he.kalau lecturer cari katelh tgh dmam.haha.dmam xnak balik k.l.....:-P

laskar pelangi said... [Reply to comment]

hamboi..balek cepat cepat!
asgment duk panggil2 tu haaa..hehee
aduhai!
pelangi tau kedai kopok dekat ngan kedai ammar tomyam tu haaa;)
best kopok kt situ...
tp banyak minyakk~ hohooo~

dayang said... [Reply to comment]

balik...jangan tak balik...hahaha
sama la kita mish..rasa mcm malas je nak balik..tp apa boleh buat..
tanggungjawab terhadap negara terpaksa didahulukan..hahaha

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

tgk den, tak payah balik kolej pon, hahaha

azwa amani said... [Reply to comment]

yeayhh..selasa dah hbais exam..boleh balik kampung...

HonEyBuNNy said... [Reply to comment]

hehe,..betul tu...

xnak balik UIA...tapi rindukan kl..ngeh3

Cik Aish said... [Reply to comment]

hehe ades...rindu mid valley tu yg takleh tu..takpe..mid valley jd ubatnya..balik ye .. jgn tak balik tau. hehe

apik pehe said... [Reply to comment]

haha..apik kenal restoren tu..dekat dengan pantai kan?hahahaha

oit mek..study gak dulu..baru leh g midvaleey

Woofer Storm said... [Reply to comment]

kata hati,rasa nak mati..

*bersabar,insyallah jika ada jdoh,kg tak kemana..percayalah

Woofer Storm said... [Reply to comment]

budak seketul,jgn lupa mkn k^^