Monday, June 27, 2011

Saya Benci Pergi PASAR MALAM!

saya benci pergi pasar malam sebab ada asap.
busuk baju saya tau!

saya benci pergi pasar malam sebab ada bangla.
dorang selalu usha saya tau!

saya benci pergi pasar malam sebab bising terpekik-pekik.
sakit telinga saya tau!

saya benci pergi pasar malam sebab bau hanyir.
double busuk lah baju saya tau!

haha. rasa macam anak datuk pulak tergedik-gedik macam ni kan. padahal dari kecik sampai besar, pasar malam la tempat kau beli makanan wahai Najihah. haha.

semua tu rekaan je. saje nak menggedik. dan bajet cam havoc la bila buat entry macam tu. haha.

saya benci pergi pasar malam sebab tudung shawl dia murah-murah. murah walaweyh sampai air liur meleleh. Mish grab 3 helai tadi. kat Sungai Buloh jual RM12. tapi kat sini RM9 je ok. sembilanringgitsahajatunai. tak tipu. melayang la duit RM27. ciss. kalau la Mish tak ikut umi pergi pasar malam tadi. mesti tak jadi macam ni. haha. ayat nak sedih je. ciss kau nafsu. siapa suruh kau goda aku??

shawl cotton bead. best pakai sebab berat. senang bentuk lak tu. i loike!
lepas ni TAKKAN pergi lagi pasar malam. tak sumpah. tak janji. haha.

31 comments:

FasiHaH SupiaN said... [Reply to comment]

hehehehe mish.....sama lah, saya pun tak suka, jarang sgt pi pasr kot sy...hehehe

diana said... [Reply to comment]

duit sendiri ke duit umi tu??:p

Wanie said... [Reply to comment]

haha..tu bukan benci la Mish..
tu terlebih suke.
kat psar malam jual murah mungkin kualiti lain ke?

najihah sahami said... [Reply to comment]

@FasiHaH SupiaN

haha..tp mish suka..^^

najihah sahami said... [Reply to comment]

@diana

haha...duit sendiri la kak. tu yg nyesal. kalau duit umi xde la ayat bnci ni. haha

NURUL AINI NORAZMAN said... [Reply to comment]

hehehe~btol,.segala dress n shawl kat pasar malam mmg murah,.best klu borong!!heheh

najihah sahami said... [Reply to comment]

@Wanie

haha..bnci konon2 la..tak la..sama kain. kt tempat pakcik tu mmg dapat murah sebab adik biasa beli situ. hehee..kat lain semua 15 hengget.

Scya Lollita said... [Reply to comment]

da lame gile x jalan pasar malam

Aisyah Aina said... [Reply to comment]

lepas ni pergi pasar pagi je pulak....best! haha :D

Bulan said... [Reply to comment]

i suke p psr mlm.i suke jln2 tgk gelagat org :)

chemay said... [Reply to comment]

nak satu shawl tuh!!!
hehe

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

mak aihhh..coemy2...belikan untuk nuru jugak ahhh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

wahh sambar 3 helai ke mish?yg mana satu akak punya?hihi

muhamad hanif said... [Reply to comment]

HAHAHAH..

orang perepuan memang mcm tuu!!

alif haris said... [Reply to comment]

eleh takkan jejak pasar mlm lagi konon .. hahaha :D

iye la tu mishh .. pmpuan=shopping kan .. hehe

Anishaway said... [Reply to comment]

wahhh, America btol Mish nih !
haha

Cik Aish said... [Reply to comment]

haha sama la..klu jumpa shawl murah ..omg! rasa gila jap..

apik pehe said... [Reply to comment]

uhhhh...kuat ngat dio nih..tu la mata ppuan..pantang napok benda comel..terus nok amik..heheh

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Pasar Malam Paya Jaras la tu...

Akak ni kalau pegi situ.. dari tak nak makan .. mesti beli makan banyak2.. hahahahah

najwa said... [Reply to comment]

ah,rindu g pasar malam.rndu burger murah..T.T

ABU said... [Reply to comment]

aku suka gila pegi pasar2 malam..:D

syrupmasin said... [Reply to comment]

pasar malam bnyak makanan sedap :)

Halimatun Sa'adiah said... [Reply to comment]

sy sangat suka pegi psr mlm..
mcm mknan sdap2 ade..
geram tgk ikan segar2...

Anonymous said... [Reply to comment]

pergh..i lap psr malam yaw!!

Mrs.Yie said... [Reply to comment]

akak pun kurang suka pegi pasar malam..rimas la..asap,orang ramai..arghhh...x suka x suka..

meaw said... [Reply to comment]

pasar malam la tempat meaw beli makanan yang sedap2..tade pasar malam susah hidup .......

zazaw said... [Reply to comment]

hahaah
pasar malam best
boleh usha org sambil lepak
:D

Apih El Nino said... [Reply to comment]

Hari ni pasar malam dekat UiTM Chendering. Jom la pergi. Hahaha.

cunndaa said... [Reply to comment]

aduhhh..sekali rembat 3...heheheee...murahnye law rm9 je..
jum bw cunda lenkali p sana...hehehee

YOUsoF said... [Reply to comment]

Saya lagi benci pasar malam sebab selalu nak beli keropok basah sira sambal dah habis.. ;DD

Sekali beli 3, maka makin penuhlah gerobok Mish kat rumah tu kan.. hehhe

iPai said... [Reply to comment]

uhuhu .. tempat kita pon bangla banyak .. skrang dah tak pergi pasal malam dah ..

hee, terasa cam nak singgah plak nanti ..