Sunday, June 12, 2011

Tahniah TERENGGANU!!

big claps untuk pasukan Terengganu. puas hati sebab dapat tengok perlawanan siaran langsung dengan penuh tadi. macam-macam bunyi ada kat rumah tadi. alahai. nasib baik menang. hehe. maklumlaa..semua perempuan yang layan bola tadi. yang lelaki? uish. mesti r tengok kat kedai ngan geng-geng. baru syok. dorang kata tengok ngan perempuan tak best. emosi. haha. memang pun.

umi paling emosi. copp! bukan Mish ea.

sebagai blogger Terengganu, haruslaaaa Mish sokong negeri Darul Iman ni kan. Iman si kecil pun tengok bola tadi. bola lalu depan kamera dia duk excited jerit GOLL! ades. tenat betul la adik tu sorang. mulut tak renti-renti jerit.

selain sebab Mish ni blogger Terengganu, antara sebab lain Mish sokong Terengganu adalah..jeng..jeng..jeng..hati Mish dah terpaut kat pemain Terengganu. aumm. Manaf Mamat. padahal dia dah kira senior la dalam pasukan Terengganu ni. tapi apesal la tadi mata Mish boleh nampak dia suwit pulak eh. before ni tak tau pulak dia suwit macam tu. dulu minat Zairo, but, since Zairo Anuar main ngan T-Team, jadi kureng sikit. haha. mata miang. kui kui kui.

jantung hati jangan marah sebab your buah hati termiang sekejap tadi. ^^

psst~
saya minat bola kerana pemain. haha

18 comments:

cheqwa said... [Reply to comment]

haha..selalu cmtu,orang minat bola sebab pemain..sama macam cheqwa! :D

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

xsuke entry mish ni hahahahahha

apik pehe said... [Reply to comment]

hahaha..tahniah!!
dengar kato esok ganu cuti..hehehe..
gatai bebenor dah ni...g la kawen nuh

najihah sahami said... [Reply to comment]

@cheqwa

hahha..pompuan mmg camtu kan. sebab tu emosi lebih kalau pemain kesayangan dikasari. cewah..

najihah sahami said... [Reply to comment]

@nuruashia ♥

haha..nuru kena pekena coolblog sploh gelas ni..^^

najihah sahami said... [Reply to comment]

@apik pehe

esok x agi asenya. lusa baru cuti kot. sekali ngn SUKMA lalu. hehe

alif haris said... [Reply to comment]

untonglarh die tu owag ganu ..

Bulan said... [Reply to comment]

sob sob sob

tahniah!

ABU said... [Reply to comment]

tahniah..tengganung..:D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

tahniah TERENGGANU :)

nelly said... [Reply to comment]

tahniah2 !!
hehehe
:)

cik kacak said... [Reply to comment]

tahniah ganu . HHI

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Perempuan tengok bola sebab nak tengok si penyepak bola tersebut :P

Cik Aish said... [Reply to comment]

uhuhuh...tahniah terengganu! silap kelantan gak...masuk gawang sdiri..hehe

emieysandra said... [Reply to comment]

kecewa betul kelate kalah =.="

diana said... [Reply to comment]

tu la orang pompuan..
'minat bola sebab ada pemain yang dia minat..
hehehhe...
gatai la mish ni!:p

saya bukan tomato said... [Reply to comment]

erkkkkk gatalll! ;p

kongrets ganu ! kite sokong yang menang je .. lalalala ~ ;p

CIK TOM said... [Reply to comment]

happy giler sbb team tganu menang..yeay!!