Saturday, November 19, 2011

Kenapa Perempuan Suka Jual Mahal?

bila gaduh je laki bini ke awek pakwe ke tak kisah la, tapi kaum perempuan suka jual mahal kan? bila si lelaki nak berbaik je dia buat-buat tak nak. buat-buat menyampah. buat buat tak endah. huhh. mau berangin jugak ye kalau kena situasi ni. haha. oh lelaki, jangan la nak berangin sangat okeh.

biasanya, perempuan jadi macam ni bukan saja-saja.

  1. supaya di jadikan pengajaran.
    yela. mesti la ada sebab kenapa boleh jadi pergaduhan, lepas tu pemujukan kan? so, kalau senang-senang je perempuan tu terima maaf, nanti senang senang jugak la lelaki tu buat hal lagi? betul tak? haha

  2. perlukan masa untuk yakin balik dengan hubungan
    yeah, lepas dah gaduh bagai nak rak. mesti la kita jadi tak berapa yakin kan. so, teruskan la pujuk. tapi jangan bagi harapan lebih-lebih pulak. sebab takut tak mampu nak menunaikan harapan tu ye.

  3. nak balas dendam
    haha. yang ni kejam kot. tapi tak pe. ai suka. yeah..balas dendam balik. kita sakit bagai nak rak, dia senang-senang je nak berbaik. tak nak rasa susah langsung. haha


tapi kan, kot ye pun nak jual mahal, agak-agak la sikit. takut nanti punya mahal kamu jual, lelaki tu tak mau beli. haha. sebekkkk saje. wuuu.

15 comments:

Kira Kekuri said... [Reply to comment]

tuh sbb nak tnjuk pempuan nih mahal harganya~ ahaa :D klo dalm kes nih, ngam jugak jual mahal ,sy rsa jual mhl tuk blas dndam tuh mcm best je. hikss

~Nana BamBam~ said... [Reply to comment]

kadang pihak perempuan akan menang bila jadi kes sebegini..yelah nak kasi laki tuh beringat... yang kaum pompuan nie nudah ngajuk..haha

Wanie said... [Reply to comment]

hahaha..mestila jual mahal..tp last2 sendiri makan hati..huhu

Nazifa said... [Reply to comment]

toink2!
setuju.meh sep2 :p

BENA said... [Reply to comment]

bena suka balas dendam ! i likeee . heheheeh kite geng ! hahaha ;)

cheqwa said... [Reply to comment]

balas dendam??hahahaha.betul tuh!sokong.kekekekeke..^_^

semutsengal said... [Reply to comment]

amboi ada ke patut nak balas dendam, kang pakwe larik terus kang. sapa susah ?


HAHAHAHAHAHHAHAHA

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

jual mahal tu bagus, nnt org yg berada je yg beli..hehe

Aiman said... [Reply to comment]

eh.. ? nasib baik single :D

g0m0k9enDek said... [Reply to comment]

berpada2 cik mish.. ahaha.. bila nak belanje penedol??

cik violet said... [Reply to comment]

yg ke 3 tu mcm best je..haha

Amyna said... [Reply to comment]

Myna mai melawat mish... lama betul tak memberi ruang untuk bersosial di belog2 nih... sana sini melangkah.

Macam mana p kedah hari tu? myna tau pun sebab ada tengok status mish d FB...Apapun take care ya mish sayam :-)

YOUsoF said... [Reply to comment]

Kenapa Perempuan Suka Jual Mahal?

Sebab lelaki suka 'tawar menawar'
;D


Tapi perempuan kena ingat, tak semua lelaki boleh bersabar dengan perangai yang macam tu. Masing² tahu jaga hati sudah.. hehe

Miss Yaty said... [Reply to comment]

ehem3..lain mcm je entry ni mish..hihi.. :)

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

haa.. memang betoi pun depa macam tu.. aisshh