Tuesday, November 8, 2011

Erk, Orang Minyak Kat Bentong tu Rupanya Perogol. Teruknyaaa!

sebelum balik bercuti Raya Haji hari tu, Mish ada la dengar cerita pasal orang Minyak di Bentong. seram kot. mana taknya. satu daerah kot. erk, daerah guwa ada orang minyak??nak takut ke tak eh? haha. boleh macam tu.

BENTONG: Polis menolak dakwaan kes lembaga hitam yang mengganggu gadis dan melakukan jenayah rogol serta pecah rumah di 20 kampung dan taman perumahan sekitar Ketari, di sini, dilakukan orang minyak. - SUMBER
siap rogol budak umur lapan tahun lagi kot. huhu. budak kecik pun nak rogol. aish..sempit akal. cian budak tu.

kalau betul la orang minyak, memang tak tidur malam la. bahaya oo orang minyak. ada ilmu kot.

17 comments:

Mashitah said... [Reply to comment]

kenapa seram sangat > takut !!

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

mak aihhh..serammm~ huhuhu

sab said... [Reply to comment]

dunia semakin kejam :(

Hizami Rahim said... [Reply to comment]

adeh. seram betol dgn org minyak ni. aku bako karang, baru tahu. haha.

~Nana BamBam~ said... [Reply to comment]

ishhh..cian budak tuh..kecik2 dh kene rogol...bodoh tol O.M.!!

alif haris said... [Reply to comment]

cegampang orang minyak celup tu ... huhu

diana said... [Reply to comment]

tak mustahil la..
zaman sekarang masih ada yang amalkan ilmu2 hitam ni hanya sebab nafsu..

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

baca doa pelindung sblm tidor..kalau xpn,letak je loceng kat pintu and tingkap..kalau mampu, beli je alarm..hehe..

padin said... [Reply to comment]

hati2, waspada selalu..

zirconia said... [Reply to comment]

mish kena extra careful okeh :D

zirconia said... [Reply to comment]

mish kena extra careful okeh :D

Nazifa said... [Reply to comment]

euwww scary u :p

Tea said... [Reply to comment]

sula org minyak tu nanti! Budak 8 tahun?

Myez.. said... [Reply to comment]

skg ni..kat mn2 pn kna waspada.. Bc ayt qursi klu nk kuar rumah.. InsyaAllah d lindungi..

YOUsoF said... [Reply to comment]

Tup pasal sekarang ni kita jadi lebih cuak dengan orang berbanding hantu. Sebab perangai orang pun dah mengalahkan hantu jahatnya..



Kesian kat mangsa. Kesian jugak kat manusia tu, tak panda guna akal.

cik violet said... [Reply to comment]

woooo..bahaya tuu..giler seks ape..huhu

Wanie said... [Reply to comment]

sampai 20 kampung die serang?err klu wanie agak takot la nak tdo malam2..huhu..hati2 ye mish..