Friday, November 18, 2011

Jom Pi KEDAH!

Assalamualaikum, hai semua! Haha. Hari ni mood baik punya. Pasal petang nanti Mish nak gerak pegi Kedah. Staff kat klinik Mish kawen. Auww! Sonoknya dapat pergi kedah. Benda pertama yang ada dalam otak Mish is, bendang. Yess. Bendang yang orang duk tanam sawah tu. Takkan bendang orang buat tanam mayat kot. Haha. Seriesli Mish sukaaa sangat bendang. Style klasik giler kalau dapat pergi bendang. Tak sabar tak sabar. Haha. Macam jakun kejap kan?

Tempat paling Mish suka untuk lepak, santai atau lepas tensen adalah pantai, dan bendang. Tak sabar nak pergi Sungai Petani. Kebetulan umah staff ni dekat ngan Pantai Merdeka. Lagi la eksaited pasal dulu suka yang amat dengan lagu Cinta Pantai Merdeka.

Kami pergi just berempat nanti. Dan semua perempuan. Dan semua tak kenal jalan. So, nanti kami just tawakal je la ye. Harap-harap jumpa la jalan untuk tembus dari Bentong ni ke Kedah nun yek. Doakan kami selamat pergi dan selamat pulang.

Bendang nan hijau,
tunggu aku datang tau!

20 comments:

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

sangat jeles hokeyyy...
nk g bendang gak..hikhik..
have a safe journey yunk!!

al_hakim said... [Reply to comment]

ish..org nak balik melaka baru dia nak pi kedah..

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

have a safe journey dear!

i dah jumpa bendang..kampung i bykk bendang.hakhakhak!

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

tak takut ngan lintah ke nak turun bendang?hehe

adwafarahin said... [Reply to comment]

org yg p wedding tu bila pulak nk wedding? hehehe :P

diana said... [Reply to comment]

petang ni pun akak balik kedah..adik ipar nak kawen ..tapi kat pendang..//kat pendang lagi banyak bendang tau.:P

semutsengal said... [Reply to comment]

Ala jakunyaaaaaa..



AHAHHAHAHAHAHA. TC yaaww !!

Syahbinar Shuib said... [Reply to comment]

mai la singgah Langkawi sekali :D

Wanie said... [Reply to comment]

amboi mish nak mai SP x mau habaq awai2..huhuhu..wanie dok SP je tau mish..meh singgah umah..

Yana Houry said... [Reply to comment]

bestnye...rindu nak balik langkawi =)

Myez.. said... [Reply to comment]

hehe.. syukur.. hargailah alam ciptaanNya..smg bgembira hendaknya..

Tea said... [Reply to comment]

Takpe mish... Pergi ramai2.. Sesat pun ramai2..

Ya Allah tunjukkanlah mereka jalan yg benar.. Sampai tu nanti.. insyaAllah..

missSenget said... [Reply to comment]

kalo musim padi mnguning mesti lg cntik..


tp skrg bukan musim menuai ke?

eRza farEeha said... [Reply to comment]

umh i ad bendang..meh lerr..

laskar pelangi said... [Reply to comment]

semoga selamat sampai ye mish bucuk!

ema said... [Reply to comment]

macam nak g jugak je rasa hehe

Woofer Storm said... [Reply to comment]

kedah memang best.ingat lagi praktikal dulu kat hosp jitra.

*rindu nak ke kedah...grrrrrr jihah jahat^^

apik pehe said... [Reply to comment]

wahhhh..sungai petani?hehe..apik dulu dah pegi..sungai petani jugak..rumah member..duduk la situ dalam 3 hari..hehe...

YOUsoF said... [Reply to comment]

Semoga selamat sampai dan balik. Dan kalau tersesat pun harap² sekejap je la.. ;P


Tak pernah tengok bendag sawah depan² mata lagi.

Hizami Rahim said... [Reply to comment]

haha. tak pernah gi kedah.