Tuesday, November 22, 2011

Semangat Baru!

hari ni mendung. alhamdulillah. tak terlalu panas. tak terlalu dingin. ehehe. ayat intro dah macam nak jiwang meleleh air hidung. aihhh. hari ni dah tak nak emosional lagi. nak cool je. sooner or later, my life will go back to normal right??? just keep hang in there. auwww!

thanx sangat-sangat buat peminat saya yang sentiasa menyokong saya pada waktu susah dan waktu senang saya. kepada ibu bapa, produser-produser filem yang telah memberikan kepercayaan kepada saya, jutaan terima kasih kepada kalian kerana menghargai kehadiran saya dalam industri ini. haha. gila tak ayat? dah macam menang award kat Anugerah Industri Muzik kan?



sebenarrrrrnya, Mish nak ucap terima kasih buat beberapa orang yang membantu Mish menangkis kesedihan yang menjengah di hati ini kebelakangan ni. hehe. ingat nak buat ayat sastera. tapi tak pe la. kang ada yang terharu sampai bunuh diri.

bila kita sedih, jangan pandang pada kesenangan sebelum, sebab kita akan jadi makin sedih. sebaiknya, bila kita sedih, kita cuba pandang kesenangan yang kita akan dapat dari kesedihan kita hari ni. sesungguhnya sesuatu yang berlaku tu ada hikmah. Allah s.w.t buat semua perkara bersebab. cuma kita perlu pandang diri kita, baiki mana yang tak betul, tambah mana yang kurang. yang cantik itu kita kekalkan. hehe.

9 comments:

Jay said... [Reply to comment]

mish..maafkan jay dah lama tak komen kat blog mish...Jay pun tgh lalui benda yg sama dgn mish..hari2yg menyedihkan...walaupun terpaksa gembira di hadapan org..namun hati tetap sedih..

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

see u this weekend k..
sedih2 t i bg u happy..haha

Wanie said... [Reply to comment]

mish ade masalah eh..huhu..patut entry lain macam je dua 3 menjak ni..hehe..tahniah ye dah menang award..kui3

hidup mesti semangat! :)

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

uihuuuu,,,saabr ye mishh..be strong uhuk89!~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

sama2 kasih adikku ku..ops..tuk akak ke ucapan tu..wahaha.terima kasih juga buat penggemar musik tanah air yg menggembirakan mish..

~Nana BamBam~ said... [Reply to comment]

strong and strong...sabar ye

diana said... [Reply to comment]

ucapan dah macam artis..:p

iszieylyanziy said... [Reply to comment]

wah,,kalah artis u know,,,namo sedih2 taw

Tapak Kaki said... [Reply to comment]

maintain positif.. tu yang bagus..