Wednesday, November 9, 2011

Blogger vs Secretary

assalamualaikum w.b.t.

sekarang ni Mish tengah duk garu-garu otak duk pikir ayat terbaik giler babehh untuk karang minit mesyuarat angkara mesyuarat bulanan Khamis hari tu. seriusly, Mish tak pandai nak buat ayat formal apatah lagi ayat laporan camni. laporan haruslah mempunyai isi yang padat dan tepat.

adess..dengar padat pun dah lemah je rasa.

kalau la taip minit mesyuarat tu macam update blog. hari-hari Mish nak jadi pencatat minit mesyuarat. hahaha. tak tau la apa kes manusia-manusia ni suruh Mish buat minit mesyuarat. padahal dah terang-terang dalam mesyuarat tu hal pasal farmasi tak timbul langsung. farmasi kan baikkkk. auww! banyak bincang pasal nurse. banyak kot istilah mengarut yang dorang sebut. SVD la funduscamera la. sumpah Mish tak tau apa semua tu. erkk.nak conteng apa untuk minit mesyuarat nih? grrr!

rasa macam nak upah orang pun ada suruh buat minit mesyuarat nih. hehe. siapa nak? angkat tangannnnnnn! waaa.ramainya. okeh dah dah. tak nak main lagi. Mish nak jadi secretary berjaya kejap. jangan kacau tau. doakan ayat kelas kelasss yang keluar dari otak Mish. saya kan budak pandai. yess! chaiyokkk!

12 comments:

Aiman Isa said... [Reply to comment]

minit mesyuarat... errr


minit , siapa ckp | apa yg dckpkn

bkn mcm tu kaa. .?

mcm mana nurse boleh jd stiausaha pulak

=.=''

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

rilex r yunk..
i nye minutes pon xsiap lg..hikhik

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

ahhaha..good luck mishh...mst mish boleh wt punyee hehhe

YOUsoF said... [Reply to comment]

Yezza selamat mencipta ayat yang mantap supaya bos tidak tersentap.. ;D

Belajar benda baru kadang seronok, kadang²....

diana said... [Reply to comment]

kalau buat minit mesyuarat boleh guna bahasa bunga2 macam puisi2 tak?/ekekeek

diana said... [Reply to comment]

kalau buat minit mesyuarat boleh guna bahasa bunga2 macam puisi2 tak?/ekekeek

Afiq Din said... [Reply to comment]

alaaa... sng je tuh...
bak sini

emy|farid said... [Reply to comment]

paling tak suka. ohoho

Nazifa said... [Reply to comment]

bak sini RM0.30 sepatah perkataan!

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

sayan angkat tangan. meh sini upah 5 hengget..haha..teringat zaman praktikal dulu masing2 xnk wat minit mesyuarat..tp sampai skrg simpan minit mesyuarat yg tiap2 mngu berjalan..hehe

Wanie said... [Reply to comment]

hehe..tiru je format minit mesyuarat sape2 mish..wanie dulu macam tu la, tapi bukan buat minit mesyuarat la..keke..semoga menjadi secretary yg berjaya..lalala

daya said... [Reply to comment]

nak !!! upah mesti ade. haha. XD