Sunday, November 27, 2011

Malaysia Lawan Bahrain 3-0?

hoho...sape tengok Malaysia lawan Bahrain tadi?boo...rugi sape tak tengok. ada orang tu cakap Malaysia kalah 3-0. bila Mish cek-cek balik, 3-2 la derr. Malaysia tak de la lemah sangat sampai nak bagi kosonggg kan abang Baddrol as a captain kan? hehe.

sekian terima kasih.

psst~
tahniah geng Malaysia. seronok tengok gol first tadi. selebihnya tak dapat tengok sebab tak mampu nak melaratkan diri mengadap tivi.

9 comments:

Kira Kekuri said... [Reply to comment]

ohh sy xda tengok huhu. tmpat sy skrg nih xda siaran =)

Syat0za Zai said... [Reply to comment]

malaysia tetap menang dihatikuuu <3

Mrs. Fathie said... [Reply to comment]

malaysia still ada potensi lawan team luar negara..

laskar pelangi said... [Reply to comment]

mishhh bucuk!

pewitttt!lama tak kaco dia..hehehe=)

pelangi xnengop pon match tu...xminat bola...sob3x

Wanie said... [Reply to comment]

kalah sikit je tu..kuikuikui

diana said... [Reply to comment]

badrol tak main la..
dia dah melepasi tahap umur nya..
agaknya pasal tu harimau muda kalah..
hehhe

m!3yr4h_LolLy said... [Reply to comment]

mieyrah dop tengok pun. line macam sengal jep malam. heeee

YOUsoF said... [Reply to comment]

Siapa tak sedih kalau kes macam ni kan.. Apa pun semangat dan skill player kita masih boleh digandakan ladi plus fokus biar 2005.. Dalam 5 minit je kita kena hentam kan. Takpe kita terus skokong Rimau!!

BENA said... [Reply to comment]

BENA TERUS TAK TENGOK BOLA. hahahahahaha ;)