Wednesday, November 23, 2011

Selamat Hari Lahir Kak LM!

akak,
sehari dua ni akak banyak bazir masa untuk Mish,
thanx sebab banyak dengar masalah Mish.
thanx jugak sebab tak putus-putus nasihat Mish.
thanx lagi sebab akak, Mish hepi sikit skang.
haha..buat-buat paham ye kak.

tak de wish geli-geli kak.
tak sempat nak pikir.
hehe.

btw,
SELAMAT HARI LAHIR!
semoga akak dapat capai apa yang akak impikan.


psst~
kak, semalam kitorang ngumpat akak. hahaha

6 comments:

Zuewairy said... [Reply to comment]

ucapakan slmt hari lahir untuk kakak anda =)

diana said... [Reply to comment]

LM kata kalau nak hantar hadiah mintak alamat dia kat akak..:p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

hehehe....suka komen diana.

tq mish entri ni.godek2 terjumpa lak.busy sgt hari ni.tq juga sudi luah semua kesedihan mish tu.akak ada serah bahu tuk adik2.


wahh ngumpat ?

apik pehe said... [Reply to comment]

hehe..selamat hari lahir untuk beliau

Woofer Storm said... [Reply to comment]

smpai hati umpat ummi sy tu..grrr

*hpy brthday Ummi LM^^

LadyBird said... [Reply to comment]

slmt hr lhr tuk kak LM..

:D..