Tuesday, October 5, 2010

Award Dari Wanzi dan Jannah!!

waa...edisi award lagik nampak gaya...hahaha...kali ni datang dari Wanzi...konpom korang sume kenal kan..alllaaa....si rajin yang selalu BW tu...dimana-mana ade die..haip...

jom-jom skodeng award ni..


thanx Wanzi tau..xde hebat pon bloG cikai nih..adess..rasa malu lak nak terima award ni..hahaha...
waaa..siap ada soklan lagi nih...aaa..layan je la yerp!

1) Nama blog anda buat masa ini?
 ..Mish Lollypurp..
2). Anda rasa blog anda hebat?
err..hebat??tuih2...lagi berjuta kilometer aku kena usaha nak jadik hebat tu..ntah panjang umor ke x...hahaha
3). Benda yang anda sayang?
same thing...nyawa..tanpa nyawa i ni..blog i ni pon xbernyawa..hak2.. 

4). Anda tengok waktu dekat mana?
henf0n jerp..xpon jam tangan.. 
5). Web sesawang yg selalu anda jenguk?
blogspot...youtube...! 
6). Letak 3 hingga 5 blog yang anda rasa 'Blog Hebat'?
semua blog yang berpaksikan blogspot.com dan .com.....memasing hebat..kan3???sesape yang sayang i...cepat amek award ni..i PAKSA k!!hahaha..

 ok..pada jam 2:06 pagi..mish terpaksa menambah sorang lagi pemberi award ni...beliau ialah..jeng3...Jannah!!hehehe..
beliau telah memaksa Mish amek award ni..haha..so, sebagai balasan..ni..Mish nak backline die sket..hehe..
thnx au korang..sayang korang lol..he~

2 comments:

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

tak nak amik tapi tak mana tak sayang tau..sayang mish ketat2..hihi

نورالجنة said... [Reply to comment]

hahaha..:) tq mish! lap2 u!