Sunday, October 17, 2010

Saya Budak Rajin

hai peepS~
ni n3 ketiga untuk hari ni..rajin??ye, saya pun rasa saya rajin. rajin apa?rajin melalut. saya rasa saya bangga menjadi blogger pada hari ini. keji betul tu kan?haha..

tadi masa saya nak balik, hujan. lebat sangat. saya takut hujan. aa...boleh ke cakap macam tu. nak cakap jugak.

saya rasa menyesal. kenapa? sebab saya suruh adik saya hantar. sebab saya malas bawak WHU. kenapa? sebab tiada minyak. saya takut WHU mati tengah jalan. mana saya nak gali kubur. kenapa tak isi? sebab saya tak pandai isi sendiri. biasa suruh abah. jimat pun jimat. gelak manja. disebabkan saya jenis ini, saya suruh adik saya jadi supir. sekali, bila time balik, hujanla pulak. hati sangat resah. kerana saya tiada kredit. macam mana nak telefon adik. mintak umi ambilkan ke. 
"al0ng, tunggu kat depan, umi mai amek awak jap lagi.."

lega. tapi ayat adik saya tak panjang macam tu. penat taip, motifnya cuma satu. sementara menunggu, saya buat kerja gila. langsung tak de motif.



 opss!!terselit muka gedik nih...adesss...sori2...hahaha




p/s :
jerawat naik sebijik dua kat atas hidung ngan pipi tembam..sapa punya angkara haaa?

pastu rasa nak pergi jalan-jalan plus cuti-cuti kat Langkawi la..siapa nak sponsor??cepat angkat kelopak mata!waa..ramai tu..

12 comments:

budak_nakal said... [Reply to comment]

wakaka.. knp x naik ambulan tu je mish :P

ezzyra said... [Reply to comment]

nk g lgkawi?jom...dkt je ngn lgkawi ni...heheh

Zaer!! said... [Reply to comment]

Memang gedix pon!

Black_roses92 said... [Reply to comment]

haha...mish ni.. sempat lak dia posing ye..

*nice la baju baru belog mish

ribena.illina said... [Reply to comment]

bena pon banger jadi seorang blogger. hehehehhee~

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Rajin tahap gaban adik akak ni..

Syabas beteh

Aretikz said... [Reply to comment]

Jerawt tu sal xredah hujan.. itu ptua nak hilgkan jrawat.. hujan msa tu jak.. msa lain xboleh.. ahakz,.

YOUsoF said... [Reply to comment]

hahaa.. pasni da boleh belaja isi minyak sendiri la ye.. ;P

suzie rahman said... [Reply to comment]

wawawa.terserlah kegedikan u.i like!

LadyBird said... [Reply to comment]

hihihi..kesiannyer...

Zaer!! said... [Reply to comment]

suda limit derrrr!!

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

mish gedik!!
tue hospital dungun kan??ciktom cam sbb penah masuk sana..ekekee ;P