Tuesday, October 19, 2010

Yess!!Dah Boleh Kawen~

haha..ini entry bukan nak promote diri ok....tapi hari ini Mish sangat penat..sangat letih. penat kerja tu ok la kan. normal. tapi ni penat ngan mulut manusia..aihh..takpe2..simpan dulu cerita tu kat belakang. tak nak ngumpat-ngumpat malam ni..si comel kena sabor..yess..mish si comel itu..lalallalala~

ok..hari ni saya rasa saya matang sudah..sila tanya kenapa! kenapa? hee~meh layan rentetan sejarah Mish pada hari ini.

hari ni i bangun awal..means..pas subuh..terus stay. xtidor-tidor..(bese konpem tidor balik & bangun kol 7.40 untuk p keje..hahahahaha). Mish tolong umi masak bubur lambuk. ye..umi saya sangat rajin hari ni. pastu hari ni, kete umi rosak..so, i kena hantar umi dan adik-adik kesekolah u nou..uhh..so, i masuk keje pon awal je hari ni..lalalala...(bangga). 

pukul 12.50pm, my mom calling2...ask me to pick up my great brothers..i said..okey!pas balik umah, tak sempat nak rehat-rehat pun. i terus p masuk dapur, masak nasik, basuh pinggan. pastu i bagi adik-adik i makan dulu. sambil tu i sapu rumah. i kemas-kemas dapur jap sebab pagi tadi umi kelam kabut. tak sempat nak ngemas. eh, eh, ada lagi. Mish p basuh baju. sambil tu sidai baju. tepat pukul 2, umi call..suruh ambil die pulak..adess..cepat-cepat pegi ambil. dah pukul 2 lebih. perut sangat lapar. tapi dah lewat sebab nak masuk keje. so, hari ni..lunch time, Mish jadi housewife..

waa..perasaan yang sangat matang kurasa...isk..dah boleh kawen la kan..semua keje dah pandai buat ni...haha..so, cepat-cepat...siapa sanggup makan maggi seumur hidup dengan air kosong seumur hidup bole cepat-capet masuk minanG i..hahahaha...



psst~
ini adalah entri gatal nak hupdate..lalalalala~

18 comments:

Wanzie said... [Reply to comment]

wah dah boleh kawen ke... kena cepat2 cari calon ler mish....

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

kiut adik mish..hihi

Shino said... [Reply to comment]

bgs2...smua kje da bleh wt..leh kawen da 2...

Fello Ariza said... [Reply to comment]

xyah kawen dlu..fokuskn kepada bisnes jual telur lalat..hahak

abdul rasyid..... said... [Reply to comment]

all the best mish

Yann Mazian said... [Reply to comment]

nnt jngan lup jemput yann kat kuching tau. hehehehe. :D

Black_roses92 said... [Reply to comment]

haha..kita slalu buat bnda tu la kak mish cyg.. hehe.. skunk ni en kita nga cuti.., so, pepagi anta adk2 g skola.. then kemas uma, pastu jge 2 org adk sy yg umo 4 n 2 taun.. masak bg dorg makan.. haha.. ala2 mama gitu ..

p/s: mmg xsaba nk kawen ye??
hehe..megi en mcm2 perencah.. rilex la. kalau nk mkn asam laksa pn megi ada.. haha..

najihah sahami said... [Reply to comment]

wanzi :

aah..calon tu ye la..nk kena cri sponsor yg pntg..hahah

najihah sahami said... [Reply to comment]

cik tom :

haha...kiut ke??ish..ikut mish la tu..haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

shino :

hahaha..xleh gesa2 nih..hehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

fello :

feLL!!..amboi..smpai cnie die duk ngn telur lalat lg ek.ish..

najihah sahami said... [Reply to comment]

abdul rasyid :

thnx auw..hehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

yann :

waa..jauh tu..mcm bole naik je tang semenanjung ek..hehe..ok2...paper pon..jmput xsalah..hehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

tim :

hoho..harusnye mish bngga cz wat semua tu xsampai sejam je yunk..hihihi..lgpun b4 ni lau balik rehat mish balik ntuk makan je..lalallala~

megi bahayA!!hahaha..poyo!

ribena.illina said... [Reply to comment]

ok hari ni mmg mish gedix! hahahaha~

suzie rahman said... [Reply to comment]

i nk meminang lh,i suke megi n air 0.lalala

Azmi said... [Reply to comment]

ramainya yg que nak masuk minang..
azmi giliran ke berapa entah

Aretikz said... [Reply to comment]

piwit.. kan dri dulu sya ckp.. tp ada yg xmo ni.. ahakz..