Monday, October 18, 2010

Cepat! Mish Nak Belanja Makan Ni~!!!!

hai genG!! yea...betul..tak perlu la kamu-kamu semua duk baca tang tajuk entri tu dua tiga kali..memang Mish sangat-sangat bermurah hati hari ni. Mish nak belanja kamu semua makan. nak tak??sape nak, sila cakap mish santek..ahaks..

tawaran ni Mish buka just untuk beberapa ketika sahaja. Mish amalkan konsep, siapa cepat, die dapat. cepat!!siapa nak Mish belanja nih?? opsss..lupa nak cakap menu. hihi..Mish nak belanja nasik kukus je pon..hey!ok what!kan??

jom tengok contoh makanan..ok!

 hoho..xhot la gambar kecik..kan2...nahhh..Mish bagi besar punyaa!!
mau lebih clear??tengok bawah...

gulp~apa tu??

haha..konpem korang tau kan apa yang duk bertepek kat ayam goreng berempah tu??yess...telur lalat..yewww..so,apa kata kamu??nak Mish belanja tak??




psst : tak tahu nak cakap pe..fikir-fikirkan la...patut tak sebagai manusia normal...Mish makan nasik kukus peberet nih....!

mood : rindu adik-beradik..lambatnya nak tunggu semua balik...nak pi makan besar ramai-ramai..uhh...tuhan...percepatkanlah masa~

24 comments:

Fello Ariza said... [Reply to comment]

mish makan dlu lah.. pas tu baru fell mkn..haha :P

ribena.illina said... [Reply to comment]

meh2. bena belanje jek la. dtg umah bena. suh jek mama bena masakan. heee~

diana said... [Reply to comment]

kenape jadi begini???

hani said... [Reply to comment]

lapar la pula..huhuhu..dah la lom mkn ni...

LaDy BarbeLLa said... [Reply to comment]

Me!Me! *sambil angkat dua belah tangan sampai nampak ketiak* hahaha
Xmau nasi kukus kat tmpat mish. meh dtg kuantan. blanja kita kat sini. Tak ada telur lalat punya. haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

fello ariza :
haha..xaci la cam tu..namanya nak belanja..mana ley makan dulu..huhu

najihah sahami said... [Reply to comment]

bena :
haha...waa..jemputan tu..hoho..suh mama bena masak sodap2 yep..

najihah sahami said... [Reply to comment]

hani :

haha..jemput la makan hani~

najihah sahami said... [Reply to comment]

diana :

tak tau la sis...xde rezeki kot..huhu

najihah sahami said... [Reply to comment]

lady :
aihh..xyah la sampai angkat ketiak kot..ish...hahaah

xmo la..mish nak blanje yg kat tempat mish je...kikiki

Zaer!! said... [Reply to comment]

Eeeee..menu baru ka ni mishh!! sedap je nampak.yang putih tu bukan telur lalat la.sambal udang yang kaler putih tu.da2..makan je..rezeki tu..haha

budak_nakal said... [Reply to comment]

haha..bila dah ada telur lalat baru baik hati nak belanja ye mish..wakaka..

najihah sahami said... [Reply to comment]

zaer :

haha..sambal udang ye zaer??meh la amek...mish blanja free ni...bukan senang..nk suapkan sekali pon boleh ni..haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

budak nakal :

ala...mish kan manusia yang pemurah..biasa la...haha...

MissXYZ a.k.a Abaikan said... [Reply to comment]

sdpnye... ettiba je rase lpr mlm2 ni

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Mish,

Nasik kukus kat area umah akak kan, ayam goreng dia punyalah gedabak. Akak biasa beli nasi 2 tapi ayam minta 1 ketul je sbb makan sorang memang tak abis.

Ayam terlebih baja penggalak agaknya ..kehkehkehekhe

nuriz said... [Reply to comment]

huhu tu kalau simpan lelama jd ulat heheh

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

xmo la kalo mish nak belanje nasi kukus..nak pizza or donut big apple..windu~

Dean Winchester said... [Reply to comment]

fuh... makan kat mana ni?

Encik MamaT said... [Reply to comment]

telur lalat masak sambal... haha... sedap....

~ PIJA ~ said... [Reply to comment]

nak jugak..!!

Almy said... [Reply to comment]

Huhu..dh sbeh mkn baru ajak org mkn.. tu la, smpan dlm slmari lg, kn bertelur si cik adik kecik comel tu..hihi

si para para said... [Reply to comment]

dah lma tak mkn nsik kukus telur lalat tu...hmmm mgdam...

Anitadahahs said... [Reply to comment]

alamak!
tak apalah tiba-tiba kenyang.. :p