Sunday, October 10, 2010

Warkah Dari Hati Mish~

readers yang disayangi...
ini adalah quick update..
hanya untuk lepaskan segala rasa sesal..marah...geram..dan benci..
yang baru shaja terbuku di hati..
masih tercari-cari jalan untuk hilangkan..

mungkin ini entry yang terbaik untuk aku luahkan..
maaf jika aku berdiam diri..
maaf jika aku xkembali..
maaf sume khilaf dan dosaku..
mohon aku dipermudahkan segalanya...

ok, mood series tamat...hak2..
err.....grrr....
geram yang sangat2 geram..
tadi petang mish bawak lappy ke tempat keje untuk siapkan assemen yang masih berbaki 5 hari untuk dihantar ke sg buloh..
series..
aku dah tobat hari tu xnak wat last minute..adess...
pe nak jadik la..
hadoii..
hadoi...
hadoii..
beraduh yang tiada kesudahan...

niatku memang hampeh...
dan hari ni aku kecewa..
penat aku taip..aku lupa nak save...
nak say ciss..ciss..dan ciss pada kelalaian aku..
nak ciss lagi skali..
sila ciss beramai2 untuk bagi aku semangat..sekali je k!
jangan lebey2..
aku cop atas dahi kang..

ok..kurangkan bw..tingkatkan assemen!
jangan marah kalo pas ni aku xtegor kamu, kamu dan kamu yerp..
aku akan balas jejak pada mereka yang jejak aku jerp..
tiada lagi sapaan manja dari gadis gedik bernama Mish jika kamu tidak menggedik dulu..
huk2..

sangat sedey......
doakan aku istiqamah...PLISSSS~

17 comments:

Padin said... [Reply to comment]

utamakan yang utama, mish

cOnfuSeME said... [Reply to comment]

huhu..rlex la mish...
sket je kn222...heheheh

Unknown said... [Reply to comment]

Ciisss cissss cissss..untuk mishh..huhuhu..
ciannyer..

Fello Ariza said... [Reply to comment]

haha~ (maaf gelak kuat skit) semoga mnyiapkan asimen ngan cepat :P

fiezah91 said... [Reply to comment]

haha..sila buat asaimen tu siap2.. jgn nak bw je..wakaka..

Shila said... [Reply to comment]

go go go power rangers~~!!!

alaa~ yakin kt mish..mish leh wat punyer~~...

najihah sahami said... [Reply to comment]

padin :
huk2..trying~hee..thnx...

najihah sahami said... [Reply to comment]

ckin :
huhu..ckit yerp??meh2 tulun...bole??

najihah sahami said... [Reply to comment]

apik :
adeii..jujur la plak mamat nih...jgn la duk ciss sgt...berkali2 lak tu..hadoww...

Anonymous said... [Reply to comment]

mis..sbr ye syg..jgn sedih2..mga dpermudahkn urusn menuntut ilmu ;)

Dc said... [Reply to comment]

sabo2 yer mish:) tu la jgn wat kje last minit ahak=p

4evr said... [Reply to comment]

last mmg xterbaek pon..but keja last b4 minit. lol..actually kbnykn studnt ip mmg ska bt keja lst minute..bruk perngai..plng tension g tme tgh cibok b t keja yng xsiap-siap tue bru teringat kn syok lau wat g awal..ceh nasi dah basi bru nk mkn..

ANIS HJ SUKARTI said... [Reply to comment]

huhuhu.. sian mish... selesaikan dulu tugas tu mish.. nanti free kita bertaut lagi d alam maya.. wish u all da best n gud luck!

The Official Miss CHEKLEEN said... [Reply to comment]

semangat ciss khas untuk mishh..
cisss cisss dan cisssskek lagii...

moga mish terus beristiqamah..
amin..

BENA said... [Reply to comment]

tp ngn bena. mish tetap mngedix kan. hHAHAHA~

si para para said... [Reply to comment]

sediakan payong sebelum hujan...

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Huk alohhh...kesian adik akak ni