ok..mood kali ni sangat2 geram lol...sebelum tu..kalau u olls nak baca..sila pahamkan situasa patik terlebih dahulu ok..huhuu..
situasi suatu ketika!
umah Mish skang pakai line Streamyx Blockbuster yang mana my dad membayar RM110 sebulan untuk kelajuan 1mbps...fine..dah agak laju tu kan..lampiran pakej adalah seperti di bawah..
then..baru2 ni...Streamyx ada wat promosi yang untuk student tu..iaitu..yang macam ni k...sila rujuk semua yerp..
haa..yang macam ini yerp..kamu tau??tau??tau kan...konpem tau..hehehe...dan yang di 'tick' tu adalah pakej yang Mish amek..k..
****
current situation!
ok..setel bab situasi..skang kes geram lak....nak tau nape Mish geram...pasang cuping kamu betul2 k!!
pertengahan bulan 8 ari tu Mish apply la untuk pakej UNIpax tu..i kan mude lagii..hahaa..
die cakap kalau umah dah ade Streamyx..xbole..kena pasang line telefon yang baru...pastu Mish cakap ok la..daftar telefon tu semua atas nama Mish lak....sebab yang kat umah dah atas nama my dad..
dah isi2 borang..setel!!pas tu banyak kurang sebenarnya...tp mish bodek dak promoter tu untuk tlg mish sebab die duk satu bangunan ngan umah sewa Mish masa tu...bermula la kisah Mish masuk jarum...try market..hhaha..
teettt.....chapter gatal tamaT!
teettt.....chapter gatal tamaT!
ok..korang bayangkan....dari pertengahan bulan 8..sampai la ari ni..dah bape bulan??haaaa....still xdengar citer...
xde orang kol untuk bagitau yang...SAYA!!! a.k.a cik adik manis ni kena pegi pejabat TM dulu untuk sain kontrak dan bayar deposit..ceeee...
nunggu macam hampeh berminggu-mingg..tu je die jawab..ciss..ciss..dan ciss lagi..serieli i dah mula fed up..nak je bgtau..xyah tukar pakej la abah..guna ni jer..tapi cian lak..adess..
motif GERAM...
time nak promo bukan main lagi...bila dah apply...hek eley..customer kena tepon untuk tau perkembangan sume..kalau sekali...leh cakap.."fine~"..kalau macam mish ni??dah berpuluh kali??pe kes ni..??eee..len r kalau leh claim duit Mish tepon dorang tu..uhh..hate thiS!seb bek si Adam tu tulun..uhh..
berita terkini!
td i dah pegi TM Point...tak tau la kena tunggu bape taun lagik..adess...
xde orang kol untuk bagitau yang...SAYA!!! a.k.a cik adik manis ni kena pegi pejabat TM dulu untuk sain kontrak dan bayar deposit..ceeee...
nunggu macam hampeh berminggu-mingg..tu je die jawab..ciss..ciss..dan ciss lagi..serieli i dah mula fed up..nak je bgtau..xyah tukar pakej la abah..guna ni jer..tapi cian lak..adess..
****
motif GERAM...
time nak promo bukan main lagi...bila dah apply...hek eley..customer kena tepon untuk tau perkembangan sume..kalau sekali...leh cakap.."fine~"..kalau macam mish ni??dah berpuluh kali??pe kes ni..??eee..len r kalau leh claim duit Mish tepon dorang tu..uhh..hate thiS!seb bek si Adam tu tulun..uhh..
berita terkini!
td i dah pegi TM Point...tak tau la kena tunggu bape taun lagik..adess...
22 comments:
hahaha..apik xtau la mish..sabo yer..kat umah apik pkai berok beng jer..tu pon kena gado nga adik puan darjah satu dulu..dia nk men game..hahahah
jom duk overC..tenet laju mish...haha
rilex..la mish. y not angkat P1 je?? kita ambek p1 sbulan 49 jep.. tapi limit 5GB la. tapi takat ni okeyh je..no probs lagi.
Saaabaaa kak saabaaaa.. kuikuikuii.. adatlah tu promoter2 tu
jangan geram sangat derr..wa geram ngn lu ni!! haha..;-)muncittt!
apik :
ahahaha..xleh blah berebut ngn adik yerp incik apikk...kah3..
ckin :
wahhh...oberC tu..haisyh..bole2..ckin sponsor!!hahaha
tim92 :
umah mish xdpt line die la syg..huhuhu
jeera :
haha..sebab saba la akak ngamuk kat blog je..kalo xsabar da lama aka serang lol..
(cakap besar semata2)hahaha
zaer :
haha..ape la gemokks nih..nak geram jugak die pon..ish!
sabo ye mish..kite mengalami nasib yg sama...huhuhu~
promoter tuh berjaye wat jualan..hihi :P jgn mara mish :P
1mps tu laju tu heheh..streamyx kena call 100 byk kali baru diaorang fed up.. pastu hegeh2 nak buat keje
jom bakar sana? haha..
saba.. ade la tu sok ;D
lorrrrrrr ye ke? bena pakai streamxy jek jugak kat umah. line ok baek ponyaaaa. dan on9 dgn hati yang tenangg! heeee~
kalo berjiran leh gak gi intai2 line mish nih.. mana tau kot2 bulih tulun ke kan kan.. sabar ekk.. sebulan 2 sampai ler tu..
mish.. depa tu memang, kena call selalu & tegas sikit. depa tu buat koje macam memain jerk. kalau x da stok modem ka apa.. inform la kita. nih duk diam..
kita pula yang kena call tanya step by step. myna dah kena masa nak pasang kat umah.. Menyampahhh & angin sesajork tau..
haiyaaa,,, payah gak aa mcm ni..
aik, kat sini mcm cepat je boleh dik.. cekap giler mereka wat keje.. kite x pyh rungsing2.. die terus je dtg psg kat rumah.. siap leh notebook lagi..
sabo ye dik..
dlm situasi cm ni x lh salahkan TM coz dh prosedur TM cm 2..Umah yang dh ada talian tel mmg x leh apply unipack walaupun kita ckp nk tukar nama ker..tp alamat ttp sama..Klu mish nk juga pakej unipack 2,,mish kne cari umh yg blm ada talian fon..cm umh abg,,kakak..
TM merupakan Provider internet no 1 di malaysia.
hahahahahha
la ni setahu pN.rOS la costumer servise memang tegh down tahap gaban.... memang bengang kekadang. bukan ngan TM jer mana2 badan bekeperluan pon.. atit ati ....
mentg kita perlukan dorg..
tak suka3
biasala la baraang murah sikit terus diorang tak berapa nak layan sangat..ish3..
memang service down la tm ni
azmi dulu ambik masa berbulan2 bulan jugak
Post a Comment