Thursday, October 21, 2010

Touching Love Letter Tonite~

dude..sihat ke kamu??hurm..rindu nak tengok badan kamu yang kurus je tu..tapi kamu kata, tu bukan kurus tapi itu lagak body macho. ok..aku senyum je. kamu makan banyak dude...tapi kamu smoking. sepuluh tahun makan non-stop pon xgemuk-gemuk. hurm..lama kita tak kontek kan. kamu sihat tak? bimbang keadaan kamu tanpa aku. masih ada ke yang ambil tau segala tentang kamu. masih punya ke orang yang bimbang segala macam tentang kamu. tapi aku tau kamu sudah pilih bunga baru. pasti kamu senang. 

dude..jangan pernah skip makan walaupun kamu sibuk. makan on time tau. tak mau kamu sakit. hidup dengan gembira dan jangan kamu selalu kenang masa lalu kita k. kamu ada bunga. dan aku punya kumbang. kita hidup pada laluan berbeza kini lol. please chill my love story!!


dan hari ni dude!!aku karangkan satu nota. khas buat kamu. tapi aku tahu. takkan pernah terbaca oleh kamu. aku terlalu bimbang sendiri kan???terlalu kuat risau. padahal kamu disana baik-baik saja. punya dia temani kamu. aku teringat cerita dulu. lagak risau aku sang penghias hidupmu. aku masih terbiasa membimbangkan kamu, mungkin. 

dude..maafkan aku sebab pernah buat kamu merasa susah. selalu buat kamu pening. kamu adalah gelap bayang laluku. jangan pernah lupa bahawa aku pernah sayang kamu. dan langsung aku tak pernah sesali. cerita semalam buat aku kuat. untuk aku bangkit. bersama cinta baru. kamu juga nafasku satu. pada hening kelam malam, kamu simbah aku warna. terima kasih dude!

I understood after you left
I made it hard for you and hurt you a lot, right?
I am really sorry
I’ll let you go now

Meet a good one
I hope you live happily
I believe you will do good as I know you will
Your always smiling picture
I don’t want to stain it with my tears
Today too, just like that, I will only smile



5 comments:

Black_roses92 said... [Reply to comment]

huhu..ni pakwe punye bekas ye?? ;)

Ahmad Shafiq Bin Othaman said... [Reply to comment]

dude memang dadu lahh.
hahahah :P

Cik. Bena said... [Reply to comment]

EX ek mish ? hohoho

ayat sastera HABESSSSSSSSSSSSS! hehehe~

Balqis said... [Reply to comment]

ehem2!! haha~~

Aretikz said... [Reply to comment]

Jangan riso.. sya ok saja.. eh? har3x~
Fuh.. ayat.. istidy lok.. rilex2 lok.. minum jus oren dulu.. kita pi makan ayam kfc nak? bukan kentucky fried chicken.. tp.. Kak Faridah Cafe.. ahakz..