Saturday, October 30, 2010

Alahai~

hahaha..kalau kamu perasan la kan..Mish memang suka buat entri mengeluh-ngeluh ni..kan..kan..haha..kan Mish dah cakap..Mish memang kuat mengeluh..tak percaya??tak percaya sudahh...

nape Mish mengeluh-ngeluh macam orang tua sakit pinggang ni ek..hahahaha..this is because of various reason...hee~macam ayat darjah 6 dulu..oww..

2 hari ni kalo korang perasan la..(xperasan sudaaaa...) Mish jarang bw..siang ada la cam chipsmore (dulu kata orang cam chipsmore)..kalau malam tu...lagi hampeh la..biasanya Mish orang paling tahan mata ni..kadang-kadang kol 4 pagi tu segar bugar lagi mata...korang yang tak tau ni maybe sebab selalu off awal..hehe...tapi skang..macam semalam...langsung tak nampak bayang..huwaaaa....

1st reason of cos la ngantuk tahap gaban. eh eh..tak jugak..tertidur kot..lam kol 8 dah tidor. sedar-sedar..dah pagi...morning~hee~

2nd reason...iman kacau line. bayangkan dia asyik mintak Mish pasang video korea je kat dia..berjam-jam Mish layan karenah dia sampai Mish naik fed up ngan lappy.. video terbaru yang iman layan....adalah...



try la tengok...video baru nih memang tarian dia superb la kot.

ok..reason ketiga..semalam i terjaga lam pukul 2 pagi..ngatkan nak bangun la untuk bw...tapi alih-alih...nampak my dad duk tengok Naruto kat lappy nih..adess...terus sambung tidor..

reason keempat...adik lelaki i balik hari khamis tu, dia mengada-ngada tak nak guna pc.nak jugak pinjam lappy ni..so, i kan akak yang bak...let go je la....hahah

dah siap...~haha..ni dia entri paling merapu pernah Mish buat kot...serius Mish taip tak guna otak..tak main fikir langsung..ikut jari je..ni jari dah lenguh merepek. so, nak stop..hee~sekian............

7 comments:

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

mish..cik tom xtau nape la..tp cik tom suka baca apa yg mish bebelkan..hehe

Siti Mashitah Saidin said... [Reply to comment]

mish! siti suka lagu nih!!

ezzyra said... [Reply to comment]

hehehe...ksian mish...at least x skit ati cam egie...tenet cm hntu kt cni...huhuh

najihah sahami said... [Reply to comment]

Tomato Gurl's Life :

sebab mish dah bomohkan cik tom..~!!haha..kan2?

najihah sahami said... [Reply to comment]

Siti Mashitah Saidin :

yeay..siti leh geng ngn iman~!!

najihah sahami said... [Reply to comment]

ezzyra :

haha..mmg la..sebab mish berbayar..lau free cam egie...knpem mish pon sakit ati...hee...

Izan Ishak said... [Reply to comment]

nak buat camna kan mish...redha ajelah. hari ni jgn lupa buat marathon bw ye~