Tuesday, May 24, 2011

Komen Tak Pikir Panjang.

ops, ada yang terasa ke dengan tajuk entry nih? haha. walaweyh.

Mish suka buat moderation comment. sebab senang nak tengok orang komen kat entry lepas-lepas ke atau ada komen berulang. bajet macam ada orang baca entry lepas-lepas kan. ehee.

kalau jenis Mish, memang la suka berkomen-komen kat entry orang kan. tak tau nak komen apa pun tetap rasa gatal tangan nak komen. lepas tu mula la komen yang kelaot. bukan tak baca entry habis. baca habis je. tapi tak tau nak hurai macam mana apa yang bermain kat kepala. lepas tu kalau komen bukan best pun kalau tangguh-tangguh kan. so, main taip je la. bila baca balik, erk! macam ntah pape je komen tu.

so, kepada yang selalu dapat komen kat entry dari ai yang ntah pape tu sila la maafkan dan anggap je tu komen dari budak blur. ehee.

25 comments:

gadis kepastian said... [Reply to comment]

ahakzz gk pown kekadang komen mcm xsdr dri gak..hehehe
tp tegur menegur 2 kan amalan mulia..hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

tu la..kadang2 samapi 2-3 kali mereka komen yg sama..soleh la delete mana yg sama tu kan mish

.m y z. said... [Reply to comment]

hahaha at least komen jugak kan. daripada org singgah blog just suruh follow balik :P grr~

.m y z. said... [Reply to comment]

komen ziema tadi ada kena mengena tak dengan entry ni? hahah

Mrs.Yie said... [Reply to comment]

hehe..akak pun slalu gak blur kalau bab2 komen ni..lbh2 lg klau entri tu berbunga2 dan kita sdiri x fhm maksudnya..

aisya said... [Reply to comment]

tak kisah la komen mcm mane pun.. yg pnting ikhlas.. betol x? hehe

..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

haha.
tahu takpe.
kdg2 tu dah bace sampai habis.
tp x faham sgt.
tp nak komen jugak.
so komen je la apa yg patot.
haha.
XD

Akid azami said... [Reply to comment]

hahah biasanya yang drop komen mcm tu nak pacakkan link blog je :D

emieysandra said... [Reply to comment]

bese la mnusia xlpas dr b'buat ksilapan, emiey pun prnah kot..bce smpai hbis, tp xde idea lak nk komen ape,huhu^^

laskar pelangi said... [Reply to comment]

chewah!

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

ahhaha..nuur penah TERKANTOI hahahah..

zirconia said... [Reply to comment]

sekarang nak komen entri mish ala2 blur pulak..keh3

jangan marah ye :D

Cik Miera said... [Reply to comment]

u mmg mkcik.. tp xpe, i paham sebab i pun mcm tu.hahaha

Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Hahahaha :D Tak pe, Shag paham sayam. Ni mesti kes speechless. Kan? hahaha.

Puteri Iqa Izyan said... [Reply to comment]

kui3. same lah kite.

Tauke Budu said... [Reply to comment]

sama la rasanya kita semua blogger....
haha...

apik pehe said... [Reply to comment]

hehehe..same jer nga apik..kalau tak tahu nk komen aper..kompem kelaot la..hehehe

faidah misnan said... [Reply to comment]

heee . .
fai pon same kot . .
kekadang komen telari dri ape yg dibualkan . :)

Akeyla Frr . said... [Reply to comment]

SAMA LAH KITAA . HIHIK

HALIM said... [Reply to comment]

takpe komen ape2 pon, janji komen.. kui kui! ^_^

diana said... [Reply to comment]

biasanya alasan orang yang tak mau komen ni ialah..
"tak paham ceritanya apa.."
padahal tulis melayu..
alasan lain..
"tak tau nak komen apa.."
heheh..
tempat komen tu bukan sekadar tempat untuk komen..
tempat untuk bertanya pun boleh..
kalau tak paham sila tanya..
jangan pulak kata tak komen sebab tak paham..heheh

Cik Dodol said... [Reply to comment]

haha. sama lah dengan cik dodol. sebab tak tau nak conclude mcm mne kan. so, main taip je. ade iras2 topik pon jadi lah kan, xDD

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

tamau maaf.. nk denda.. grrrr~ >.< ahahahahahaha~ relax la.. kdg2 keen wat gak benda plek2 camtu.. ^_^

alif haris said... [Reply to comment]

alif komen tgh tidur .. tu yg kkdg bluur je tu

Woofer Storm said... [Reply to comment]

2x5 je kita jihah..heheeeee