Monday, May 30, 2011

Mereka Yang Menjengkelkan

  1. mereka yang suka cakap besar. cakap berkepak-kepak. last-last hasilnya hampeh..sengal kan?


  2. mereka yang suka memaksa. dah orang cakap taknak. jangan la paksa. aish. cuba la guna kelembutan. ape la. ada akal tak nak guna. kau kasar. aku kasar dua kali ganda. padan muka. hihi. macam ganas je ayat ai kan.


  3. mereka yang perasan bagus. bajet dorang perfect. ish. memang tak boleh belahh r makhluk tuhan macam ni. hehehe


  4. mereka yang tak boleh terima pendapat orang lain. apa yang orang cakap bukan nak fikir. bawak masuk ke otak lepas tu muhasabah diri. ni tak. salahkan orang lain lak. aih. salah sendiri simpan lam poket. aiyoo..


  5. mereka yang mulut tak manis suka sinis. paham? means, suka perli-perli orang la. yang ni pun kes perasan diri tu malaikat la. perfect sangat. mulut tu pulak jenis tak bertapis. adeh. memang menyakitkan hati jiwa dan raga sepenuhnya la.


  6. mereka yang jenis ukur baju di badan orang lain. ada paham? buat sesuatu semua nak ikut orang. padahal kemampuan diri tu terhad. aisehh. tak boleh la macam tu cik kak. pape pun nilai dulu kemampuan diri. lain orang lain ukuran bajunya.

sekian terima kasih.

19 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

jauhkan diri dr mereka2 ni.nnt kita yg dpt dosa ngumpat dlm hati..ishh menyebalkan la org camni

AISH said... [Reply to comment]

manusiaaaaa mmg macam2 ragam...huhu

diana said... [Reply to comment]

no 4 tu makin ramai pulak akak jumpa sejak berblog ni..:)

Mrs.Yie said... [Reply to comment]

dan orang yg suka mengkritik org lain (jaga tepi kain orang la tu) hehehe :)

chemay said... [Reply to comment]

macam2 manusia niee..
sebab tuh kite kena cool..
cam chemay laa.
hehe
:P

sab said... [Reply to comment]

terbaik! ailaik dis entri la syg! :)

Cik Miera said... [Reply to comment]

mereka yg suka mengomen????? hehe

YOUsoF said... [Reply to comment]

Pernah jumpa dan akan terpaksa jumpe orang yang jenis No. 1,2 3(orang yang sama) ;| saba jela kan.

Bulan said... [Reply to comment]

mmg menjengkalkan =p

fadh leyanie said... [Reply to comment]

tak suka manusia2 sebegini..dari nmber 1- 6.

missSenget said... [Reply to comment]

semua sikap tu ada kt ai....


tapi yu masih tetap syg kan i.. terime kasih~!!

Afiq Din said... [Reply to comment]

saya HEBAT dri mish...

Cik Ezy said... [Reply to comment]

xsuke jgk ngn org yg suke memaksa..
kalo pkse utk kebaekan xpe gak..
eekeke

..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

hehe.
sabar aje la.
jgn layan sgt org2 mcm tu.
:)

Gayahspears said... [Reply to comment]

aku suke jadi diri sendri...
kalo itu aku, itulah aku.. aku xpandai nk berpura2..hahah

apik pehe said... [Reply to comment]

haha..mek..apik ader tergolong dalam kategori tu tak?

padin said... [Reply to comment]

kalau aku menjengkelkan kamu mish, itulah aku seadanya :D

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Wahaaa~ Semua tu ada pada Shag! eh, salah type. Semua tu tak ada pada Shag. Jadi meh lah kita kahwin, salah, kawan ye! :D

Woofer Storm said... [Reply to comment]

sy sedar sy ada di semua senarai itu..terima kasih jihah^^akhirnya sedar diri juga saya..