Tuesday, May 17, 2011

Saya Memang PenJELES!!

gerenti kalau cikgu BM baca tajuk entry Mish tu, menangis tergolek-golek la beliau. tak kena langsung ayat 'penjeles' tu. dah la eja jeles. it should be cemburu or jealous. kan cikgu kan?

eh, kawan. jom jangan melencong. saya nak cerita ni. awak dengar eh. haha.

  • hari ni cuti, saya jeles 98% dengan kawan-kawan dan roomate saya yang keluar hari ni. tapi saya merempat je kat bilik. kenapa tak keluar? umi tak bagi. 1st time umi tak bagi keluar sebab umi bimbang kes orang simbah asid. jangan cakap umi saya tipikal. sebab ni realiti. mana nak tahu sekali masa Mish lalu, orang tu tengah cari mangsa. erk! habis la muka spoil ai nih. lagipun kalau umi bagi keluar pun, Mish tetap tak keluar. save budget. :P

  • hari ni birthday Athirah Sahami. so, dia dapat call free dari CELCOM. saya jeles 40% sebab saya pun nak gayut free jugak. dapatla save duit topup. kan kan?kan best kalau call free tu boleh share-share. alahai CELCOM.

  • sekali lagi, hari ni birthday Athirah Sahami. tadi masa gayut, umi dengan sangat baik hatinya bagitau yang hari ni umi masak spesel. jeles 100% dengan adik-adik. kenapa saya tak balik. kenapa saya tak berada dirumah ketika ini. pastinya saya dengan rakusnya habiskan makanan tu. :(. umi baik sangat. tapi umi lagi baik kalau tak bagitau tadi. geram je. haha. saje letteewWW.

  • bab ni memang patut saya jeles. 300% jeles dengan budak kos lain. awat ampa semua dah boleh balik eh? kenapa kami lak kena tunggu 3hb JUN baru boleh balik. dah tu pulak kami kena perap je dalam hostel ni. apehal? adoi! tertekan. jom tukar Ketua Program nak? haha. 
muka budak jeles. HAHAHA. poyo! booo. padan muka kena duk hostel. 

semua tu sangat logik untuk dapat hati busuk ai kan? nahh. semua perkara diatas. ai datang nak bagi hati ai yang busuk ni. oh hati, saya sangat sakit. 

24 comments:

aimanayie said... [Reply to comment]

well.. selamat bermaharajalela di hostel XD

Pendamba Mawar said... [Reply to comment]

keke...jeles.jeles..jeles

sab said... [Reply to comment]

saya jeles dgn anda sbb anda buat entri best2! hehe

Nazifa M.Zali said... [Reply to comment]

hahaha.ala tue pn nk jeles ke.
meh i masak meggi spesel kt u.ahakss

Izan Ishak said... [Reply to comment]

siannya mish..mesti tgh merindui masakan ummi nih. takpe2 nnti kalau balik umah suruh ummi masak sedap2 tau!

laskar pelangi said... [Reply to comment]

ish ish!

tak baik jeles dengan adik sendiri. HAHA =D

wahai manusia penjeles! =D
bukan main banyak peratusan kali nie yewww.. Pelangi 101% rindu kat Mish buchukkk masham :)

ezy.fia said... [Reply to comment]

jgn jeles2..
rilex je..
ekeke

Unknown said... [Reply to comment]

hari cuti macam ni,kami makan sedap2 kat rumah..
yang makan kat luar beramai2 pun ada..
cuti2 macam ni la kami nak berkumpul..
seronok..
pi waterpark..
pi zoo..ermm
memang best la...
rugi la sapa2 yang dok dalam bilik saja..
heheheh

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

cuci2 apa yg patut.. hihi

Alif Haris said... [Reply to comment]

huh .. muke penuh jeles .. HaHa

penyisir rambut said... [Reply to comment]

hahah...
jgn jeles2...
tak baek taw...
huu..

Nuruashia said... [Reply to comment]

tang dpt call free tu mmg nuru pon jeles hahahahah :) lambatnye bulan 9 niiiiii..!!

Mashe said... [Reply to comment]

haha,,,sabar ja lah...

TS said... [Reply to comment]

yunk...ngan i u jeles x??
cuti xmsuk2 sem baru dah..hahaha

Husna Lana said... [Reply to comment]

saya jeles belog awak kaler pepel ! cantik ! saya sukaaa. hehe ^^

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

jeles pon ada tahap keperatusannya jugak eh? hahaha...

rafina mimi abdullah said... [Reply to comment]

alahai ..jgn la jeles2 dik..buat la apa2 aktiviti sendiri.. :)

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Awek-somel-kuat-jeles-sayam! hehe ;D

Anonymous said... [Reply to comment]

xyah jelesla kt dyorang tuu.. tp kan, sy dh balek umh, lalala~

Unknown said... [Reply to comment]

hahaha...padan muka!!!
takleh balik awal..hahahah

fiezah91 said... [Reply to comment]

hahaha..selamat menikmati hari2 yang best di hostel yea..wakakakaka :P

Unknown said... [Reply to comment]

mek..komen apik tok masok ek?

Miera Hassan said... [Reply to comment]

mkcik.. jgn kuar.. i pun takut skrg..!! u duk je dalam hostel tu ok..ekeke..

CIK TOM said... [Reply to comment]

comelnya muka budak jeles...hehee