Wednesday, May 11, 2011

Tetap Pendirian

apa tu tetap pendirian?

erk..!

adakah kita tergolong dalam manusia yang tetap pendirian?

tetap pendirian ni lebih kurang macam teguh pada satu keadaan/keputusan. macam tu ke? namanya lebih kurang. contoh macam kau kapel. lepas tu kau putus. masa kau putus, ex kau ajak kau rujuk balik. kau terima. tetap pendirian kah itu? jawapannya TAK! dah putus, putus je la. nape nak terima balik pulak. kan? nampak sangat buat keputusan nak putus tu tak pikir panjang. aih.

bisik-bisik belakang : eleh, mengata orang. sendiri tak terasa ke? erk!

orang yang tak tetap pendirian ni juga dipanggil sebagai seorang yang tidak istiqamah. bahaya tak orang yang macam ni eh?

psst~
no no no. dont punk with my heart. haha.

13 comments:

Cik Ezy said... [Reply to comment]

kdg2 la cik ezy pon xttp pendirian..
haha

Jay said... [Reply to comment]

orang macam ni kite bako je..hehehe..org kata sperti menjilat ludah sendiri..hahaha..

Tauke Budu said... [Reply to comment]

erk..maksud tersirat?? ex mish nak ajak 2gether balik ke??
haha....

Inchik Eman said... [Reply to comment]

tapayah kapel kapel ahh. pegi serang rumah merisik then terus akad nikah jek nnt.

leceh ah kapel nih! grrrrrr!!

diana said... [Reply to comment]

tak rujuk balik..
sebulan lepas tu
ada pengganti ..
tu pun orang kata
tak tetap pendirian..
cemana lagi depa nak entah la..

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Errr, errrr. Shag tetap pendirian. Tapi, kadang kadang goyang jugok :P

Gayahspears said... [Reply to comment]

masing2 ade dgn sikap masing2...
tetap pendirian mmg bagus..hihi

apik pehe said... [Reply to comment]

hahaha..kena doh atas pale sendiri tuh..dop terasa ker mek?hahahaha

Aretikz said... [Reply to comment]

Yelah2.. tak nak lah balik.. har3x~

emieysandra said... [Reply to comment]

adess..terkne btang idung, unlike la entry mish ni, ehehe~

insyaAllah, kali ni nk ttap pendirian da..biarlah jdoh yang menentukan sgalanyer..cewwah~~

chemay said... [Reply to comment]

ape nie letak contoh macam itu
*tiba2 tacing*
hahha
:P

hunny zariq said... [Reply to comment]

aku baru nk terasa ngn entry ni..tp xpe coz aku rasa ko lg banyak kali on off ngn c tetttt...hahahaa

Woofer Storm said... [Reply to comment]

entry kutuk sy ke ni?ermmm