Sunday, May 15, 2011

Lagu Teman by Zahidah featuring The Lion Story

lagu ni buat jiwa TOUCHING! seriyes. tak percaya cuba korang dengar. dengar la peliss. kalau dah penah dengar pun korang kena dengar lagi. dengar sampai muak. dengar dan cuba paham. tanam feeling kat lagu ni. ok!

yea. ini memang paksaan!



Lagu Teman - The Lion Story Ft Zahidah

Pertama kali kita berjumpa,
Tidak kepastiannya ternyata,
Diriku dipenuhi soalan,
Ku tiada teman..
Aku terlihat insan yang keliru,
Air yang deras mencermin wajahku,
Engkau menjelma memberi harapan,
Menghulur tangan…

Sempena hari mulia Ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan…

Detik masa kini kedengaran,
Aku mengucap selamat jalan,
Kepada teman yang sering menghibur dengan gurauan…


Bagaikan anak yang baru dilahir,
Titisan mata pun mulam mengalir,
Di simpang jalan kita menyebut kata terakhir…
Whoaaa.....hoaaaa...

Sempena hari mulia ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan…

Ku hargai semua yang terjadi,
Memang nyata dirimu takkan ada pengganti,
Semoga kita dapat bertemu semula,
Kerana aku yakin engkau akan sentiasa
Di hatiku…..

Sempena hari mulia ini,
Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali,
Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan….

Ku hargai semua yang terjadi,
Memang nyata dirimu takkan ada pengganti,
Semoga kita dapat bertemu semula,
Kerana aku yakin engkau akan sentiasa,
Di hatiku……….

owh, ok. saya dah terfeeling lebih sebab saya dah mula rasa sedih nak berpisah ngan kawan-kawan. lepas ni kami takkan jumpa lagi. takkan jumpa lagi sekerap sekarang. takkan lagi ada tawa semasa gembira dan takkan lagi ada air mata semasa duka. going to miss u friend. :)


Semua yang kerap kita mengadukan,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan…

psst~
doakan saya kekal dengan dia. aminn~

12 comments:

Encik MamaT said... [Reply to comment]

mish nak habis dah ke... hehe.. itu la.. kawan sering bertukar ganti kan... hmm.. semoga internet menghbung dan mengeratkan hubungan nti.. hehe

dayang said... [Reply to comment]

oits2. stadi2..hahahaha

Syafiq Rosli said... [Reply to comment]

xnk dgr lah..nt sdih..hehe

feeza_rashid said... [Reply to comment]

tetiba sy punn rasa sgt sedihhh. hhuhu

cik heroin said... [Reply to comment]

wah best, sy tgok smpai hbes ^^

diana said... [Reply to comment]

tak pe mish..
facebook kan ada..
hehhe..
nanti ada masa pi la jumpa depa..

Bulan said... [Reply to comment]

sedey nk pisah ngan u nie.huhuhu

Woofer Storm said... [Reply to comment]

amin3...

*adat stdy mmg mcm tu,sbr je la ye..

cik anum said... [Reply to comment]

best lagu nih !! comel je kartun. ehee..
TEMAN ~~ :D

Ashiya Mizuki said... [Reply to comment]

memang tacing habis lirik ni.

kan mukabuku ada mish, xderlah terasa jauh sangat dgn kengkawan t.. =)

chemay said... [Reply to comment]

chemay time nak habis matrik dulu.
selalu dgr lagu friends forever.
sedig sangat :(

dak eina said... [Reply to comment]

eina cri lirik lagu nie.. skali blog u yg kuar yunk..hhuhu alang2 baik eina komen....huhu