Wednesday, December 15, 2010

BE ke-13 yang Menyanyi Riang

peeps! penat plus letih plus mengantuk plus 100 plus. adeh. rasa nak pitam je. hari ni tak online sangat sebab terlalu syok, riang dan bergembira di bandar Dungun tadi. fuhh. sekarang rasa mengantuk sangat. yess! malam ni tak insomnia kot. hehe.

duk enak bergembira satu hari tanpa online akhirnya Mish balik je maghrib tadi, pas semayang. bukak lappy. konon nak cek UV. dah tau ciput. tak kesah pun. tapi nak kena jenguk jugak. lantak la walau sorang je pon jenguk. tak pernah mengharap UV tinggi pun. mau puaskan hati sendiri. then, gatal lak nak cek earnings. alih-alih. opss! hip hip hoorey!! ada BE baru. so, ni BE ke-13. BE kali ni daripada AMP KK Launch (Era). sumpah tak tau mende alah ape kah itu. tapi layan je la sebab dah orang memberi. Mish menerima. haha. rezeki jangan ditolak. musuh jangan dicari. kan kan. tak pernah tengok pulak bentuk iklan nye bagaimana rupa. aduss.


pape hal pun, thanx kepada penaja ye. thanx jugak kepada Nuffnang. 

psst~
update cukup syarat. ngantuk giler tahap cipan. adess. balas jejak lu seround! ahaks!

13 comments:

HAZWAN17 said... [Reply to comment]

wah sama la..hazwan.com pun dapat jugak BE ni tapi x nampak lagi iklan nya

Scarlett O'Hara said... [Reply to comment]

Ni yg jealous ni.Mcm mana nak dpt tu?

alienelliz said... [Reply to comment]

haha tahniah mish..ell dpt jugak, tapi x kluar pun..huhu sedih..

Eman said... [Reply to comment]

congratss mish!
rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari.
i loikeeeee~!!

diana said... [Reply to comment]

tahniah mish..
akak pun nak tengok la jap lagi..
kot2 ada..heheh

wachak said... [Reply to comment]

ni yg jeles ni ... hu33

eRza farEeha said... [Reply to comment]

u taw x i xpnh dpt..
adoi..huhu

Azmi said... [Reply to comment]

tahniah la cik mish kita...
hehe...nanti bila dah kaya jgn lupa azmi pulak..haha...

Cikbelog said... [Reply to comment]

wahh seronoknyaa dapat BE :D

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Sila belanja akak ayam golek sekor

Cik Tom said... [Reply to comment]

tahniah mish..eh sm la cik tom pn dah 13 be...n skang tgk 3 je be yg running..yg ln semua dah me..huhu

jom pekena rfc :)

kai azmier said... [Reply to comment]

wah yg ke 13 darh? besh nyer.. kai 1 pon blom.. =(

Lady Fine said... [Reply to comment]

bestnye dapat BE...hehe