Thursday, December 16, 2010

Bad Thursday...Bad Weekend

mood sangat hampeh. geram, sakit hati, benci, menyampah, rasa nak terjanag, sepak lempang semua pakat duk serbu hati yang satu ni. rasa macam kena hempap ngan batu dari Gunung Everest seberat 5 kg. detail tu. *_*

mood ni bermula dari semalam lepas rumah Mish dimasuki seseorang yang langsung tak diundang. namun menjadi kewajipan untuk kami menerimanya. seksa tau kalau tak suka ni. Mish ngan adik beradik memang tak suka kalau beliau datang. jahat kan?ye la. kalau beliau datang, mesti selendang, baju, kain batik la ape la. semua beliau kaut. last-last hilang ntah ke mana. sedih tau?

dan disebabkan kedatangan beliau la, Mish kena bangun awal setiap hari lepas ni kerana perlu mengawasi pergerakan beliau. semalam pun beliau tak tidur dan Mish yang kononnya nak tidur awal terpaksa tangguhkan sebab beliau selalu je cari pasal. masuk keluar bilik Mish. aihh, kalau bukan kerana hormat rasa nak cubit je walau sikit. korang paham tak perasaan geram??sila la paham wahai kawanku.

rancangan Mish nak bawak adik-adik pi meronda kat Kemaman pun terpaksa dibatalkan gara-gara beliau. adik-adik semua frust sebab semua nak pegi tengok wayang la, makan burger la, nak main kat pantai la.  aduss.. sian kan kan?grrrr....

rasa macam sepanjang minggu ni, konpem Mish dan famili tensen giler. uwaa..jerawat pun berkepuk-kepuk la naik nanti yea. hak hak. tak pe tak pe. sabarlah wahai hati. ikhlaskan diri walaupun pahit. huhu.

 haha...ketat cenggini la kot muka Mish minggu ni. aihh..kiut-kiut. werk werk.hahaha

psst~
sedang cuba menabahkan diri dan mencekalkan hati. cewwah!! hehe. tak pe. dugaan datang dugaan pergi. bahagia datang bahagia pergi. ahaks! yeww...
:P

18 comments:

Zaer!! said... [Reply to comment]

sape beliau tu mish?cam cerita jangan pandang belakang congkak pon ade.malam ade,siang tade.hahahaha

laskar rainbow said... [Reply to comment]

siapa datang wahai mish??

padin said... [Reply to comment]

wah 2 3 arini ni entry mish emo je, wakakaaa...

CiK QiQi said... [Reply to comment]

sabr ye mish..nk wt guane...redha je le ngn tamu xdiundang tu...wt derk je.huhu

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> Zaer!! :
wow!!awal zaer komen. haha. beliau tu ala hantu mak limah la yunk. haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> laskar rainbow :
haha..ntah la pelangi tayam. org xdiundang. kalau btau mesti ampa kata mish biadap. huhu

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> padin :
huwaa..tayam padin lebih. tau pun.mood very bad la skang. tmbah lagi masalah ni. aihh. rasa nak lari p gua je...
:(

najihah sahami said... [Reply to comment]

>> CiK QiQi :
susah nak sabar ni qiqi. tiap masa wat hal. hal yang menyakitkan hati. uhh

ezzyra said... [Reply to comment]

siapakah gerangan itu...sbar la mish...nk buat cmne..

M[i]$Z[a]C[k] said... [Reply to comment]

sabar mish.. nt naek jerawat susah nk hilang.. huhuhu.. bersabar lah demi jerawat.. ;)

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

ang nak den halau die ker??klu nak bak meh ni telepon die.hehe

Cik Tom said... [Reply to comment]

sabar mish..cik tom prnh gak ad org camtu dtg rumah..nk halau kan xboleh..terpaksa sbr la..

M a W a D D a H said... [Reply to comment]

sabar ye mish...sabar...hehe

Eman said... [Reply to comment]

sape tu mish? nak tawuuu! dy laki ke pompuan?? suka suki jek masok ulang ulang bilik mish. hishhhhh.

Izan Ishak said... [Reply to comment]

mish...sabar ye mish. nak buat camna. k.izan pun pernah terima tetamu x diundang nih. seb baik dia tak bermalam. kalau tak mmg sakit jiwa dibuatnya~

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

eii tak suke kan orang macam tuh.. suh die balik la.. mwahahahaha

~hyun_miera~ said... [Reply to comment]

sbr ek cyg..
aku fhm perasaan ko..:)

laskar rainbow said... [Reply to comment]

alahai....bgtau jela..sape ?nak tau jerk.ehehehe