Thursday, December 16, 2010

Beliau La Cugy Si Pemenuh SB Mish

kawan-kawan ku sayam. hari ni Mish nak bercerita pasal kawan Mish yang mulut cam bertih jagung ni. nama beliau Nor Suzilawati. comel ke nama beliau ek?err..haha. 

ok, mungkin kamu, kamu dan kamu tak berapa kenal dia ni. kan kan?tapi pada mereka yang selalu je bw ngan Mish lewat malam tu pasti akan nampak nickname Cugy kat SB Mish. kan kan? terutamanya pada si AfiqBukhari sebab beliau ni dah terterima ajaran sesat daripada si Cugy ni. aihh. tu la. rajin sangat p layan Cugy tu. haha.

so, sape-sape yang nak kenal ngan Cugy ni. ni haa beliau. hehe.


so, lepas sape-sape kalau ada nampak nickname cugy kat SB Mish tu. ni la mahkluknya. haha. beliau ni memang suka interprame. agak-agak terserempak. lempang dia laju-laju k. haha. macam dapat lempang real je kan. ahakS!


opss. tersesat gambar i pulaks.. haha. dia mesti ngah suka tergolek-golek kalau baca entry spesel ntuk dia ni pasal semalam masa ym ngan beliau ni pon Mish ada bagitau nak masukkan muka beliau lam blog ni. aihh.mencemar duli lak muka budak ni yea. haha.

2 comments:

Azmi said... [Reply to comment]

haha...tuan blog mesti ada skali

Cik Tom said... [Reply to comment]

cugy tue ade blog xmish??kalo x boleh kenal..sbb tgk xde link..huhu..

mish..psl soalan mish mengenai uv tue nati cik tom buat n3 ye...senang org nak rujuk...